Τί προτιμούν τελικά οι άνδρες;

Πέμπτη 10 Απριλίου 2008

Τώρα μάθατε τον Souli?????

Όλη η Ελλάδα, και όχι μόνο, ξαφνικά μιλάει για κάποιον Souli. Τον Souli που έστειλε το mail όπου και καλά αναλαμβάνει την ευθύνη για το "λάθος" που έγινε, με τα φάρμακα που δώθηκαν στα παλικάρια μας, της άρσης βαρών. XAXAXA!

Κύριοι είστε λίγοι, είστε πολύ πίσω!!!

Εμείς είχαμε αναφέρει τον Souli (Σούλης στην ελληνική) εδώ και 3 εβδομάδες!!!!!!!
Συγκεκριμένα μπορείτε να ανατρέξετε στο άρθρο του KastanoGR (O Souli στο KastanoGR), που δημοσιεύθηκε Τετάρτη, 19 Μαρτίου 2008.

Επίσης αξίζει να αναφέρουμε πως ο Σούλης απολύθηκε από τη "ΜΕΛΚΑΤ" (μυστικό όνομα) μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου. Τυχαίο??? (Θα το δείτε σε κάνα μήνα στα κεντρικά δελτία ειδήσεων).


www.kastano.gr Για να μάθεις σήμερα, αυτά που οι άλλοι δεν θα μάθουν ποτέ!


8 σχόλια:

Spiros είπε...

Οι ώρες περνούν αφήνοντας εμένα να διαπιστώνω όλο και περισσότερο την τύχη που έχω να είμαι μέλος αυτού του βλογ.

Αρχικά, όταν μου έγινε η πρόσκληση με είχαν λανθασμένα προφανώς ενημερώσει ότι επρόκειτο για ένα βλογ χαλαρού χαρακτήρα.
Με έκπληξη και δέος διαπιστώνω ότι βρίσκομαι στα εντόσθια μιας δημοσιογραφικής διαδικτυακής πύλης, το βάρος της εγκυρότητας της οποίας με ωθεί στην προσεκτική επιλογή της θεματολογίας που πρέπει να επιλέγω.

Τέτοιες αποκαλύψεις ούτε ο πατέρας του Τσακ Νόρις, o Τριανταφυλλόπουλος.

Μυρωδιάς είπε...

Τα λόγια έχουν πλέον στερέψει. Έχω μείνει άφωνος με τη δημοσιογραφική εγκυρότητα που διακατέχει το Γιώργη Μίναρο.
Αρκετά πριν πάρει έκταση το σκάνδαλο πέρι ντοπαρίσματος των αθλητών μας, πριν καλά καλά αποφασιστεί από wada να γίνει doping control στους αθλητές της άρσης βαρών, ο Γιώργης Μίναρος γνώριζε τον Souli της κινέζικης εταιρίας.
Προτείνω Γιώργη να αλλάξεις και το σποτάκι του kastanogr ωε εξής:

"www.kastano.gr Για να μάθεις σήμερα, αυτά που θα γίνουν αύριο!"

Όχι για να παραπλανήσουμε τον κόσμο αλλά για να βοηθήσουμε στην έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση.

ΥΓ.: Προφανώς και οι αθλητές της άρσης βαρών και ο Ιακώβου δεν διαβάζουν kastanogr. Θα είχαν αποφύγει τα χειρότερα..

Θανασάκης είπε...

ΕΣΧΑΤΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΩΣ ΣΟΥ-ΛΗ, ΠΡΟΜΙΘΕΥΤΗΣ ΝΤΟΠΑΣ ΑΠΟ ΤΙΝ ΚΙΝΑ...ΛΙΓΟΙ ΟΜΩΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ ΤΟΥ ΕΠΙΜΑΧΟΥ Ε-MAIL!ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΤΗΣ ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ...ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ ΕΞΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΩΡΑΙΟ ΦΙΛΟ ΣΤΑ ΠΙΤΖΑΜΑ ΠΑΡΤΥ ΤΟΥ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΟΥ... Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΡΧΟΤΑΝ ΝΤΟΠΑΡΙΣΜΕΝΟΣ! ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΓΕΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΓΟΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΒΡΑΔΙΝΕΣ ΕΞΟΔΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΓΡΑΒΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΟΥ! ΤΟΥ ΤΗ ΧΑΡΙΖΩ, ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΑΞΙΖΕΙ!
ΕΙΜΑΙ Ο ΘΑΝΑΣΑΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΣΑΣ!

Γιώργης Μίναρος είπε...

Θανασάκη είσαι πολύ μπροστά!

Φαντάσου τι λουμπάγκο θα πάθαινε η Τζιμούλα αν έπεφτε στα νύχια του souli!!!!

Παργαλάτσος είπε...

Θανασάκη, ένα πράγμα έχω να πω, καλώς τα παιδιά!!! Έχω να δηλώσω με περίσσεια θράσοους και θάρρους πως κι εγώ γνωρίζω τον SouLee. Εδώ και πολλά χρόνια μας συνδέει μια πολύ στενή φιλία. Όπως καταλαβαίνετε είμαι πολύ φίλος του για να τον καταδώσω. Ζητώ ταπεινά συγγνώμη και αυτομαστιγώνομαι με το φραγγέλιο 24 φορές. Ελπίζω να εξιλεωθώ...

2nisis είπε...

Καλησπέρα σε όλους σας. Πρέπει να εκφράσω τις ευχαριστείες μου σε όλους εσάς του KastanoGR (www.kastano.gr) για όλα αυτά που κάνετε για εμάς!

Με βοηθήσατε να βγώ απο το σκοταδισμό της κοινωνίας, μα πιο πολύ απο το σκοταδισμό της εκκλησίας.


Ευχαριστώ και εύχομαι πάντα πρώτοι!

Ασκητής είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ασκητής είπε...

Για άλλη μια φορά μένω άναυδος από την εγκυρότητα του site και το δημοσιογραφικό δαιμόνιο του Γιωργή Μίναρου!
Αυτό το «μικρό» θεωρητικά site έχει καταφέρει σε ελάχιστο χρόνο να πετύχει πράγματα που πχ ολόκληρος ο δημοσιογραφικός οίκος Λαμπράκη δεν έχει καταφέρει στην πολυετή πορεία του.

Εντωμεταξύ μίλαγα με φίλους δημοσιογράφους από Αμερική και Ιταλία και μαθαίνω ότι CNN και Reuters δίνουν μάχη για το ποιος θα εξασφαλίσει κατά αποκλειστικότητα τη δυνατότητα να αναδημοσιεύει τα άρθρα του www.kastano.gr.

ΦΕΥ!