Τί προτιμούν τελικά οι άνδρες;

Τετάρτη 9 Απριλίου 2008

Το Σύμβολο Της Πίτσεως (η πίτσα, της πίτσεως κ.τ.λ.)

Φίλοι συνβλογερς καλησπέρα.
Χαίρομαι που είμαι μέλος αυτού του βαθιά θρησκευόμενου βλογ, στο οποίο φιλοσοφικές διατριβές θρησκευτικού χαρακτήρα που εκπονούνται μετά από πολυδευτερόλεπτη σκέψη γίνονται προσιτές σε όλους εμάς.
Θα ήθελα επίσης, εν γαμώ τω Χριστώ αδελφή Η Κυρά Μας Η Μαμή να σε ευχαριστήσω που ήσουν η αιτία ώστε να καθίσταται δυνατή η συγγραφή ποστ από την ταπεινότητά μου.
Ακολουθεί μια ελεύθερη παράφραση των σημαντικότατων στίχων του (χ)ιερότερου κειμένου της Χριστιανοξύνης, η οποία επιχειρεί να αναδείξει την κρυμμένη θεϊκή ουσία:


Πουστεύω


"Πουστεύω εις ένα Teo, παν-τέρας πατο-κράτορα, πεητή ουρανού και γης, ουρητών τε πάτων και αγγουράτων.
Kitsch ένα Κύριο Ιη-Τσού Χριστόν, τον Ιό του Teo, τον μουγγογενή,τον εκ του Παρτός γεννηθέντα προ πάτων των αγκώνων, σως εκ κοτός, Teo αληθινόν εκ Teo αληθινού, γεννηθέντα ου πεηθέντα, ομούτσισον τω Μαντρί, αγκού τα πάντα εγένετο.
Τον δι e-match τους αθρώπους και δια την e-μητέραν Σωτηρία ανελθόντα εκ των ουραγών και γεύση μέντα εκ Νεύματος Αγγείου και Μαρίας της Λατέρνου και απανθρωπίσαντα.
Ταυροθέντα τε σούπερ ημών επί ποδίου πελάτου και τα Honda και μπαφέντα.
Και ανάστατα την τρίτη ημέρα, κατά τας Ραφάς.
Και ανακόντα εις τους ουρανούς, και καχεζόμενον εκ δεξιών του Παρτόστ.
Και πάλη r-γκόμενον μετά τόξης κρίναι Τσόντας και νεκρούς, ούγκ της Βασιλείας ουγκ έστω μέλος.
Και εις το Νεύμα το 'γιον, το Chili-ον, το Τσοντοποιόν, το εκ του Παρτόστ εκπορνευόμενον, το συν Μαντρί και Ιό συμπροσκοιμούμενον και συν-τοξαζόμενον, το λα-λύσσαν δια των προ-φυτών.
Εις Μίαν, Aegean, Απουστολική Εκ-ληστεία.
Ομογγολώ εν ράπισμα άφεσιν απαρτιών.
Προσδοκώ ανάταση νεφρών.
Και Ζωή του γέλωτως αιώνος.
Anime."

16 σχόλια:

Μυρωδιάς είπε...

Με δάκρυα στα μάτια υποδεχόμαστε στο blog μας τον βαθύτατα θρησκευόμενο Spiros.
Το άρθρο αυτό αποτελεί την τρανότερη απόδειξη των πιστεύω του Spiros και προσωπικά με βρίσκει απολύτως σύμφωνο.
Θα εστιάσω ιδιαίτερα στο κομμάτι "Εις Μίαν, Aegean, Απουστολική Εκ-ληστεία". Spiros με μία φράση έχει πιάσει το βαθύτερο νόημα του μεγάλου αυτού κειμένου της ορθόδοξης Εκ-ληστείας μας.
Θα παρακαλέσω το Γιώργη Μίναρο να σχολιάσει στο blog του φίλτατου Αμβόσιου και να τον παραπέμψει στο άρθρο αυτό του Spiros. Είμαι βέναιος πως μετά την ανάγνωση του άρθρου θα μας ξαναθελήσει.
Spiros συνέχισε έτσι δυναμικά. Κρεμόμαστε από ταρχίδια σου. Μην τα κόψεις.

η κυρά μας η μαμή είπε...

Spiros πνευματικό μου αποπαίδι είμαι πιο περήφανος (για σένα) και από τον μωυσή οταν είδε τα ψαρωμενα βλέμματα των αιγυπτίων μετα την διανοιξη της ερυθράς (η όποια άλλη ηταν).

Πραγματικά έχω συγκινηθεί.

Leave me alone.. Άντε τώρα.

Καρτερ ημών το εν τοις μηχανοις.
Tulibu Dibu Douchu.


Υ.Γ> Πάω να ακούσω τη τεράστια συλλογή μου από δίσκους του Τζαστιν συλλογιζόμενος τα ιερα πορίσματα της ηλεκτρονικής συνόδου στην οποία μετείχα

Γιώργης Μίναρος είπε...

Ακόμα δεν έχω συνέλθει από το σοκ που υπέστην στις 5.19 μμ.
Σύντροφε spiros είναι μεγάλη μου η χαρά που από σήμερα θα μοιράζεσαι μαζί μας τις αστείρευτες γνώσεις σου, αλλά πάνω απ' όλα το πλούσιο ταλέντο σου στο να δίνεις και σε εμάς τους απλά σκεπτόμενους τη δυνατότητα να ερμηνεύουμε κάθε θρησκευτικό κείμενο από ένα διαφορετικό πρίσμα.
Ξέρω, θα είναι πολλοί αυτοί οι οποίοι θα αντιδράσουν, αλλά είναι επίσης γνωστό πως κάθε επανάσταση έχει τις αντιδράσεις της, έχει τους ανθρώπους που θίγονται τα συμφέροντα τους, έχει τους ανθρώπους που δεν θέλουν να χάσουν τα κεκτημένα τους.

όμως, παρόλα αυτά είμαι υποχρεωμένος, απέναντι στη κοινωνία, να δείξω τον ορθό δρόμο και σε αυτούς που έχουν ανοιχτά τα μάτια τους, αλλά κυρίως σε αυτούς που εθελοτυφλούν.

Υ.Γ. Το άρθρο αυτό θα αναδημοσιευτεί στο blog του μέγα blogger Αμβροσίου

Με τιμή
Γιώργης Μίναρος
Αρχισυντάκτης KastanoGR

www.kastano.gr Για να μάθεις σήμερα, αυτά που οι άλλοι δεν θα μάθουν ποτέ!

Παργαλάτσος είπε...

Εκπληκτικό κομμάτι. Πιστεύω πως ήρθε η ώρα να το διασκευάσουμε σε ρυθμούς RnB.

Ανώνυμος είπε...

Can I have the honor to participate in this song? Thank you god. I'm that close to make my dreams come true.
I would also like to sing the "Murodias is oulos"! I know I'm asking too much!

Γιώργης Μίναρος είπε...

Μεγαλεία!

Κάποτε ήταν το yahoo, μετά ήταν το Google,..... ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ KastanoGR

Spiros είπε...

Αδέρφια πραγματικά με τιμά η ουσιαστική υποστήριξή σας σε αυτά τα πρώτα μου βήματα στον δρόμο που εσείς από καιρό έχετε χαράξει με ετούτο το πανάγκαθο βλογ.

Φίλε Μυρουδιά σε ενημερώνω ότι σκοπεύω να διατηρήσω τους όρχεις μου και να τους τιμώ καθημερινώς ως γνήσιος αφροδεξιός.

Θα ήθελα εδώ να σταθώ και να αποδώσω φόρο τιμής στον τσιμέντορά μου η κυρά μας η μαμή, χωρίς την καθοδήγησή του οποίου ίσως και να είχα χαθεί στα σκοτεινά μονοπάτια της κΩλάσεως.

Γιώργη Μίναρε ελπίζω ο Καλαβλήτον να εκτιμήσει την ουσιαστική προσπάθεια μου να ποτίσω το φωτεινό δένδρο της εκ-ληστείας μας.

Αγκωνιστικοί Αιρετισμοί,
Spiros

Μυρωδιάς είπε...

Εκεί που πιστεύεις ότι όλα έχουν ειπωθεί, εκεί που θεωρείς πως κάθε επιστημονική προσπάθεια έχει φτάσει στο τέλος της, εκεί που βλέπεις ότι κάθε διέξοδος είναι κλειστή, έρχεται ως μάννα εξ ουρανού ένα τέτοιο άρθρο και χαράζει νέους δρόμους.
Yahoo και google έχουν προ πολλού ξεπεραστεί φίλτατε Γιώργη Μίνο. Έδωσες το εναρκτήριο λάκτισμα για μία νέα τάξη πραγμάτων, για μία νέα στάση ζωής. Το kastanogr είναι και θα παραμείνει η πιο έγκυρη πηγή ενημέρωσης.
Παργαλάτσο γαμώ το θεό σου.
Spiros συνέχισε έτσι το δρόμο που χάραξε ο κρίνος. Εύχομαι και ελπίζω μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου να είναι ο κρίνος Νο2.
Η κυρά μας η μαμή βασιζόμαστε πάνω σου για να επαναφέρεις στο μονοπάτι της εκ-ληστείας και άλλους νέους.
Νίκο Απαλευτίδη γαμώ το θεό σου.
Αμβρόσιε ελπίζω να μας θελήσεις πίσω. Συμμορφωθήκαμε.

Με εκτίμηση,
Μυρωδιάς

Νίκος Απαλευτίδης είπε...

πραγμαικα; ειμαι συγκινημένος.τοσο πολυ που μου ρχεται να τραβηξω μαλακεια με το σπασμενο χερι.αξιος.γαμω τη παναγια σου μυρωδια

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown είπε...

Διάβασα αυτο το μανιφέστο μετά απο αεναο πρήξιμο των ορχέων μου απο τον τσιμέντορά μου," η κυρά μας η μαμή".

Σε αυτο το σημειο θα ήθελα να κάνω μια παρένθεση και να ενημερώσω τους υπόλοιπους συνβλογγιτες οτι εγω και ο Spiros επι 5 συναπτα ετη ήμασταν πνευματικα παιδιά της κυράς μας η μαμή.
Καθε Κυριακή μας ξύπναγε και λεγαμε μαζι την προσευχή (το ταπερ ημων: "Ταπερ ημων,γαμώ την παναγία σου... κλπ")
. Φυσικα κάθε Περασμα(Πασχα για αυτους που δεν γνωρίζουν τα περι Χριστιανοξύνης) λέγαμε το Πουστεύω.


Με χαρα διαπιστώνω οτι ο αδερφός Spiros,έχει αφιερωθεί ολοκληρωτικά στην Εκ-Ληστεια μας και πράγματι ξέφυγε απο τα τα σκοτεινά μονοπάτια της κΩλάσεως.
Το κείμενο του μου σήκωσε τις λιγοστές μη-ξυρισμένες τρίχες των όρχεων μου...


Spiro,σε ευχαριστουμε!

Κλείνοντας θα ήθελα να ευχηθώ στον Spiro:
Γαμω το Θεό σου!

Ελπιζω σε ανταπόδωση των ευχών ..

Μυρωδιάς είπε...

Θα προλάβω τον αγαπητό Spiros και θα ευχυθώ πρώτος στον Χριστόφορο (τι υπέροχο χριστιανικό όνομα) γαμώ το θεό σου.
Για τους μη γνώστες, η ρίζα του ονόματος "Χριστόφορος" προέρχεται από την πατροπαράδοτη φράση: "Τον φοράω στο Χριστό". Υπέροχο όνομα!!

Spiros είπε...

Είμαι ταραγμένος και συγκλονισμένος από την εμφάνιση του φιλτάτου Χριστοφόρου σε ετούτον τον δικτυακό τόπο προσευχής.
Θα ενθυμήσαι βεβαίως Χριστόφορε ότι o τόπος διαμονής μας ενώπιον του θεού είχε συκοφαντικά χαρακτηριστεί ως μασονική στοά, ενώ εμείς είχαμε αδίκως χαρακτηριστεί ως αρχιμάγιστροι του τάγματος. Φευ!

Σχετικά με την σηκωμένη τρίχα:
παίξε την να ξαναπέσει.

Μυρουδιά εύγε! Πολύ ορθή η ερμηνεία σου επι της προελεύσεως του ονόματος του Χριστοφόρου.

Spiros είπε...

Άσχετο. Αδελφέ Χριστόφορε μόλις τώρα μία θύμηση προσείλθε εντός του εγκεφάλου μου. Αν δεν απατώμαι σου χρωστώ 30 αργύρια (σε ευρώ 40) για το φιλανθρωπικό έργο που έκαμες στην ιεραποστολή που είχες αναλάβει. Σου υπόσχομαι αύριο το πρωί ή το μεσημέρι να πάω σε μια τράπεζα να εναποθέσω το ποσόν έτσι ώστε να μην αναγκαστείς να με προδώσεις και έτσι οδηγηθείς στην αυτοκτονία μετά απαγχονισμού.

Ασκητής είπε...

Μυρωδιά ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου!
Όσο για το όνομά μου και την προέλευσή του εγώ συχνά δεν την αποκαλύπτω για λόγους σεμνότητας.
Λόγοι σεμνότητας (αλλά και μια ιεραποστολή που μου ανατέθηκε) με ώθησαν να το αλλάξω σε Ασκητής, που φυσικά έχει διττή σημασία ;)

Αγαπητέ Σπύρο ,ελπίζω να προέβηκες στην κατάθεση των 30 αργυρίων, γιατί με έχουν πλησιάσει αρκετοί Ρωμαίοι που θέλουν να τους αποκαλύψω τον τόπο κατοικίας σου…
Όσο για τους συκοφάντες που έχουν τολμήσει να μας κατηγορήσουν ως μη θρησκευόμενα άτομα και δη μασόνους, θα κριθούν ενώπιον του Θεού!

Spiros είπε...

Αγαπητέ Ασκητή δυστυχώς τα 30 αργύρια ακόμα δεν τα κατέθεσα δίοτι μεγάλο κύμα αμνησίας, εκ Σατανά προερχόμενο, έχει πέσει και κάθε φορά που απομακρύνομαι από την οικία μου αφήνω και την κάρτα της τραπέζης. Επειδή, όμως, φέτος δεν έχω διάθεση να σταυρώνομαι, ανασταίνομαι κ.τ.λ. θα δράσω καταλλήλως έτσι ώστε να αποφύγω μια τέτοια κατάσταση.
Παρεμπιπτόντως, θα ήθελα να σε συγχαρώ για την ορθή επιλογή του nickname σου, το οποίο υποδηλώνει πως θα μπορούνε μέσω αυτού το βλογ, όλοι οι ομοφυλόφιλοι της Εκκλησίας Α.Ε. να κάνουν χρήση των γνώσεων σου επί σεξουαλικών προβλημάτων έτσι ώστε όλοι να έχουν μια ελπίδα να λύσουν τα προβλήματα στύσης που έχουν και που ατυχώς προσπαθούν να κρύψουν αφού είναι προφανή σε όλο τον ελληνικό λαό.

Σε χαιρετίζω γαμωχριστίζοντάς σε,
Spi