Τί προτιμούν τελικά οι άνδρες;

Πέμπτη 17 Απριλίου 2008

Γιαγιά Μυρωδιά

5 σχόλια:

Γιώργης Μίναρος είπε...

Σας το υποσχέθηκα και σήμερα το κάνω!

Γιαγιά Μυρωδιά σε δράση!

Μυρωδιάς είπε...

Εδώ λοιπόν βλέπετε τη γιαγιά μου σε στιγμές χαλάρωσης. Όπως καταλαβαίνετε η μηχανή παραγωγής βρισιών δουλεύει στο ρελαντί. Το "γιο μάδερ φάκερ" δεν είναι τίποτα μπροστά στα όσα λέει (έλεγε για την ακρίβεια αφού έχει προ πολλού απεβιώσει. Μπα γαμώ την παναγία μου συγκινήθηκα) όταν δούλευε τη μηχανή στο φουλ.
Γιαγιά σε ευχαριστώ που μου έδειξες το σωστό δρόμο, που μου μετάδωσες αυτές τις αξίες.
Γαμώ το θεό μου.

Γιώργης Μίναρος είπε...

Αιωνία η μνήμη της. Ζωή σε εμάς!

Πάντα θα σε θυμόμαστε!

Παργαλάτσος είπε...

Θα ήθελα να εκφράσω τα σέβη μου στον Μυρωδιά ο οποίος δίδαξε τα αγγλικά στην αποθανούσα γιαγιά του. Προφανώς, της δίδαξε μόνο τα βασικά για την καθημερινή της έξοδο στο νυχτερινό, κοσμοπολίτικο και γοητευτικό Λεπάντο μαζί με τους υπόλοιπους τροχοφόρους φίλους της.

Γιώργης Μίναρος είπε...

Για την ακρίβεια η γιαγιά τις πρωινές ώρες περιπατούσε στα στενά του Ευπαλίoυ, εξού και ο σύντροφος Μυρωδιάς πιέζεται να πολιτευτεί στο Δήμο Ευπαλίου