Τί προτιμούν τελικά οι άνδρες;

Τετάρτη 25 Ιουνίου 2008

Αποκλειστικό: Η πρώτη φορά που με ρώτησε ο Spiros για σεξ

Αγαπητοί, ειμαι στην ευχάριστηση θέση να σας ανακοινώσω ότι οι παιδικοί μου και εγκαρδιοι φίλοι "Monty Python" δεχτήκαν να κινηματογραφήσουν ένα σκετσάκι, που αφηγείται μια συνάντηση που είχα με το Spiros σε μια pub της Νικαράγουα το '69. Το σκετσάκι αναπαριστά στα αριστερά τον Spiros στο ρόλο της περιέργης παιδούλας και στα δεξιά εμέ τη ταπεινή κυρά σας τη μαμή, στο ρόλο του άνετου gentleman. Όπως γίναν τα πράγματα και στη πραγματικότητα δηλαδή. Απολαύστε....

5 σχόλια:

Χυσομέντορ είπε...

Τα συγκλονιστικά ντοκουμέντα που έφερε στο φώς η κυρά μας η μαμή με συγκλόνισαν αλλά δεν με ξένισαν δίοτι ειναι γνωστός κοπρολάγνος και υπερφύαλος το spiros(χρησιμοποιώ το αντι για ο διότι οπως μου εκμυστηρεύτηκε ο ίδιος σκέφτεται να αλλάξει φύλο οπότε μέχρι να γίνει η επέμβαση χρησιμοποιώ το το). Αυτή η συμπεριφορά του spirou οφείλεται σε ένα ψυχολογικό τραύμα που έχει πληγώσει ανεπανόρθωτα την παιδική του ψυχούλα.

Μυρωδιάς είπε...

Δεν έχω λόγια να εκφραστώ οπότε δεν θα πω κάτι

Spiros είπε...

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:

Μετά τον ισχυρό σεισμό στην περιοχή των Πατρών ο Μαμή έχει πάρει κλίση και κρίθηκε κατεδαφιστέος από τους ειδικούς. Δια αυτό το λόγο παρακαλείσθε να μην εισέρχεστε εντός του.

Spiros είπε...

Επίσης, σύμφωνα με διαστραβομένες πληροφορίες εχθές το βράδυ ο Χυσομέντορ από αγνή βλακεία σνίφαρε την πούδρα κουραμπιέ με αποτέλεσμα να εμφανίσει ακατάσχετο φτάρνισμα, κάτι που του διακόπτει συνεχώς την ροή των σκέψεων. Συνεπώς, μην λαμβάνετε τοις μετρητοίς τα λεγόμενα του.

η κυρά μας η μαμή είπε...

Καλά αμα φέρω το ξάδερφό μου που είναι κομάντο και ΟΥΚας θα σου πώ εγώ αν θα συνεχίσεις να λες εξυπνάδες. Βλαμμένε.