Τί προτιμούν τελικά οι άνδρες;

Τετάρτη 25 Ιουνίου 2008

Κατάπιε τα μωρή!

Παρόλη την συγκίνηση μου απο το άρθρο της μαμής με το Spiro θα μοιραστώ μαζι σας τις σκέψεις μου για έναν φλέγον ζήτημα όσο το σκοπιανό για την ελληνική κοινωνία. Το θέμα αυτό δεν είναι αλλό απο την άρνηση της χυσοκατάποσης απο τα ζώα τα απο γαμούμε τις γυναικές και δη αυτές που ανήκουν στην ελληνική φυλή (επιστημονική ορολογία: gunaious spasarxidious). Πόσες φόρές φίλτατοι δεν σας έχει τύχει ενώ είστε στην κορύφωση της απόλαυσης και την ώρα που λέτε "οογκαοαα χύνω κάβλα" αυτή η κακιασμένη τραβιέται με σιωπή στην καλυτερη περιπτωση η ακόμη στην χειρότερη πεταει και το αντικαβλωτικό "εεε τι κάνεις εκεί" (τι κάνω ρε κάρια να χύσω θέλω). Εκτός του ότι μπορεί να μας προκαλέσουν προβλήμα υγείας στα τρομερά τριμερή μας (μέσος όρος πέους των μελών του kastanogr είναι τα 32cm με τον μυρωδιά μέσα χωρίς τον μυρωδιά 45,69cm) λόγω της διακοπής του χυσίματος (πέταμα φλοκίων επιστημονικά) χάνουν περισσότερο αυτές (ζώα είναι που να το καταλάβουν θα πείτε όλοι με μια φωνή). Πρωτά απο όλα το χύσι περιέχει βιταμίνες και ιχνοστοιχεία πλούσιας θρεπτικής αξίας. Βρε γαμιόλες αφού σας το δίνούμε τσάμπα και χωρίς συντηρητικά γιατί προτιμάτε το vie της κνόρ. Επίσης μπορούν λόγω της θαυματουργής σύνθεσης του να το χρησιμοποιήσουν και ώς κρέμα προσώπου (εδώ ο ernero το χρησιμοποιούσε για εκρηκτικό στην μάπα τους δεν 8α κάνει). Μα το πιο σημαντιικό τους είναι ότι η χυσοκατάποσης τους υπενθυμίζει το ρόλο που έχούν στο οικοσύστημα της γής που δεν είναι άλλος απο το να είναι μπουκωμένες με τα αρχίδια μας.
Τελειώνω λέγοντας ότι για να σταματήσει αυτή η κακή συνήθεια των sex pet μας πρέπει να εφαρμοστούν κάποια μετρα όπως φάλαγγα, μαστίγωμα και θα σας παρακαλούσα να προτείνετε και εσείς με την σειρά σας κάποια.

PS Μυρώδια αφου αποκάλυψες οτί έπαιζα με κούκλες μικρός με αναγκασες να πω στο κοινό μας το μυστικό σου που δεν είναι άλλο οτι ακομα και όταν έχεις κάβλες το αλογάκι της παναγίας έχει μεγαλύτερο καβλί απο σένα.

PS H χρησιμοποίσης του χυσιού ως εκρηκτικού έγινε για πρώτη φορά στο ντοκυμαντερ βραβευμένο με 3 χρυσά p1 "ernero's essence"

18 σχόλια:

η κυρά μας η μαμή είπε...

Τι ευγενής σκέψεις μοιραστήκατε μαζί μας. Η αλήθεια είναι ότι το άρθρο ,που την είχε αράξει για καιρό στους αραιούς (σύμφωνα με Spiros) νευρώνες σας,θα έπρεπε να έχει βρεί το δρόμο του στις στήλες του καστάνου εδώ και καιρό.

Έτσι θα είχα τη δυνατότητα να το τρίψω μαζί με την crt οθόνη μου στο πρόσωπο ορισμένων γύναιων.

Δε βαριέσαι όμως και αυτό στο λέω με βεβαιότητα.

Ανώνυμος είπε...

Εύγε νέε μου!
Θα βάλω όλα τα μέσα για να το δημοσιεύσω σε έγκριτα περιοδικά του χώρου ..(του τρισδιάστατου χώρου εννοώ)

Ανώνυμος είπε...

Μπορούμε να αγοράσουμε τα clopyrights του άρθρου??
Οι αναγνώστριες μας θα κάνουν αμάν για να το διαβάσουν!

Ασκητής είπε...

Φίλε χυσομέντωρ, από το στόμα σου στο νιμού το αυτί!

Ασκητής είπε...

Έπειτα από προσωπική μου έρευνα, μπορώ να πω πως η κατηγορία των γυναικακίων που δεν προβαίνει σε κατάποση του νέκταρ έχει αυξηθεί τελευταία..

Δεν ξέρω που οφείλεται αυτό , μπορεί στη δραματική μείωση των αριθμών των πειρατών στη θάλασσα της Μεσογείου!
Αλλά αυτό θα το συζητήσουμε σε άλλο ποστ..

Κρίμα πάντως, γιατί είχα(με) καλομάθει!!

Μυρωδιάς είπε...

Είναι αληθή τα όσα λέει ο Χυσομέντορας στο άρθρο του.
Πράγματι όταν ο Χυσομέντορας κοιτάει το καβλί μου σε στύση, το αλογάκι της παναγίας έχει μεγαλύτερο καβλί απο εμένα. Αλλά θα σας πω το λόγο για την παραίσθηση αυτή του Χυσομέντορα. Ο φίλτατος κατά τα άλλα Χυσομέντορας (γνωστός και ως Χυσοπώτης, Χυσοδέκτης, Ξεροτσίμπουκος, Χυσολάγνας, Εύκολη Διείσδυση, Χαλαρός Σφικτήρας, Ωκεανός και Ατέλειωτη Τρούπα) παρατηρεί μόνο τη βάση του πέους μου. Το υπόλοιπο τμήμα είναι καλά κρυμμένο, είτε στον πάτο του, είτε στη στοματική του κοιλότητα ύστερα από δική του υπόδειξη. Θα σας μεταφέρω αυτολεξεί τα λόγια του για να καταλάβετε.
1) Στην περίπτωση που τον γαμώ από πίσω: "Αχ Μυρωδιά νιώθω ένα γαργαλητό στις αμυγδαλές. Μα που έχει φτάσει το καβλί σου επιβήτορά μου?"
2) Στην περίπτωση που μου τον παίρνει από το στόμα: "Αψδαδηβξ σδηφιφοξ δαφκεξκηλ σαφδδσφηηδσες ασδφεωφνητ αφδηολοκφδ."

Μυρωδιάς είπε...

Ωστόσο, αν και μαρτύρησα την ανακρίβεια του άρθρου σου, έχω να σου πω ένα μεγάλο εύγε για την επιστημονική τεκμηρίωση που παραθέτεις. Ειδικά για τα 3 χρυσά p1 που αναφέρεις στο τέλος. Τελικά όμως, παπάρι είναι τ' αρχίδι ή το καβλί? Πρέπει να γνωρίζω για να σου πω αν θα πάρεις το παπάρι μου ή τα παπάρια μου το βράδυ.

Ασκητής είπε...

Μυρωδιά μπορείς να εξηγήσεις τι λέει ο Χυσομεντωρ στην 1) περίπτωση που του τον καρφώνεις από πίσω??
Στην 2) περίπτωση όπου σε τσιμπουκώνει, κατάλαβα τι λέει,
στην 1) περίπτωση, όχι!

Μυρωδιάς είπε...

Α φίλε ασκητή. Αφού τα ίδια λέει και σε σένα. Δεν ήθελες να τον ρωτήσεις για να μην το πληγώσεις το χρυσό μου ε;
Για να καταλάβεις θα στα πω όπως τα λέει σε σένα: "Αχ Ασκητή νιώθω ένα γαργαλητό στις αμυγδαλές. Μα που έχει φτάσει το καβλί σου επιβήτορά μου?". Ελπίζω να σε βοήθησα αγαπητέ. Αν όχι σε προκαλώ σε μία παρτούζα όπου εσύ θα μπεις από πίσω ,εγώ από στόμα και τελικά θα συναντηθούμε κοντά στον πνεύμονα του Χυσομέντορα.

Ασκητής είπε...

Μυρωδιά έχεις δίκιο.Τώρα μάλλον κατάλαβα!

Όσον αφορά την πρόκληση, σου πετάω το γάντι!

Μυρωδιάς είπε...

Γάντι ελήφθη! Και για αντίποινα σου πετάω το σουτιέν της αδερφής μου.

Χυσομέντορ είπε...

Μυρωδιά για αυτούς που έχουν καβλί το παπάρι είναι το αρχίδι. Για σένα που το καβλί σου κρύβεται μέσα στα παπάρια σου είναι ένα και αυτο. Ευχάριστω φίλτατε πάντως για τα καλά λόγια σου για το άρθρο μου.Μπορεί να μην έχεις καβλί αλλα η άποψη είναι σημαίνουσα για μένα.Θέλω απο τον μυρωδιά και τον ασκητή να δώσουν ιδέες τιμωριών ώστε τα sex pets να μην τολμήσουν να τα ξαναφτύσουν ποτέ.

Γιώργης Μίναρος είπε...

Είμαι απόλυτα πεπεισμένος πως οι κυρίες που δεν προβαίνουν στην κατάποση του "Νέκταρ", θα το έκαναν με μεγάλη ευχαρίστηση εφόσον το "Νέκταρ" βρισκόταν σε μια ευπρεπή συσκευασία με φιογκάκι και με αυτοκολλητάκι "Sephora", "Beauty Shop", "Body Shop" και άλλα τέτοια.

Θέλετε να πληρώνεται κυρίες μου για να καταλάβετε την αξία του peo juice?? Ε λοιπόν θα πληρώνεται!

Προτείνω οι κυρίες μετά τη δοκιμαστική κατάποση (όπως στο beauty shop που τους βάζουν δείγμα) να πληρώνουν το ποσό τον 69 ευρώ ώστε να παραλάβουν ένα μπουκαλάκι "PeoJuice-Nektar" με την υπογραφή του δημιουργού.

Πληρώστε τώρα παλιοβρώμες!
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!

Ανώνυμος είπε...

Θέλετε να πληρώνεται κυρίες μου για να καταλάβετε την αξία του peo juice?? Ε λοιπόν θα πληρώνεται!

Να πεις στη δάσκάλα σου προτού σου μάθει για καταπόσεις να σου μάθει να γράφεις.

Εις υγείαν!

Γιώργης Μίναρος είπε...

Θέλετε να πληρώνετε κυρίες μου για να καταλάβετε την αξία του peo juice?? Ε λοιπόν θα πληρώνετε!

ΝΑΙ ΚΥΡΙΕ ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ!

ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΕΣΤΙ ΠΑΠΑΡΙ??? ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΡΙΑ!

ΟΞΩΩΩΩΩΩΩΩΩ! ΡΟΥΛΗ!

Παργαλάτσος είπε...

Αίβγαι! Ζίτο! Αιπειταίλους αίνα αιπηστημωνοικώ άρθρω.
Φύγε καθυστερημένε να γράψω. Λοιπόν, συγχαρητήρια φίλτατε χυσομέντορα. Είναι ένα άρθρο τόλιο τσάκι στα αχαμνά της καθώς πρέπει κοινωνίας μας. Της και καλά κοινωνίας που ασχολείται με σεισμούς, πολέμους, ανεργεία, ναρκωτικά, πείνα κτλ και δε βλέπει πέρα από το δάκτυλό της χάνοντας το δάσος. Ναι κυρίες μου, εδώ είναι το μεγάλο πρόβλημα του αιώνα μας. Γιατί να πάει χαμένο όλο μας το είναι στο σεντόνι, στον τοίχο, στο ταβάνι (για μένα το λέω αυτό-έχω διακριθεί στο χύσε ψηλά κι αγνάντευε), στο πάτωμα, στην κοιλιά, στο στήθος (συγγνώμη, βυζιά εννοούσα);;; Γιατί να χαθούν τόσες αγνές πρώτες ύλες που παράλληλα (και κάθετα) προσφέρουν όλες τις πρωτεΐνες που χρειάζεται ο ανθρώπινος οργανισμός; Μαλάκας είναι ο πρόγονός μας πίθηκας που δεν αφήνει τίποτα χαμένο; Και τώρα θα μου έρθει η κυρία να μου πει: "να τα πιείς εσυ"... Μα δεν βλέπεις την πράξη αγάπης; Δεν βλέπεις πως το στερούμαι για σένα; Μερικές γυναίκες δεν καταλαβαίνουν από πράξεις αγάπης τελικά... Μπα γαμώ το σταυρολόι μου!!!

Ανώνυμος είπε...

http://frikipaideia.wikia.com/wiki/%CE%A0%CE%B1%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%AC

Ελπίζω να σε βοήθησα μινάρα Μίναρε στη συνέχιση του θεάρεστου έργου σου.

Ανώνυμος είπε...

www.arelis.gr
περιεχει ερωτονομικον
που απαγορευθηκε στην ελλαδα λογω του σεξουαλικου του περιεχομενου