Τί προτιμούν τελικά οι άνδρες;

Δευτέρα 19 Μαΐου 2008

Κατηγορώ… τους φίλους που σε "κρεμάνε" τελευταία στιγμή

Σας έχει τύχει ποτέ να κανονίσετε κάτι με ένα φίλο και να το ακυρώσει; Να έχετε ετοιμαστεί για ένα ταξίδι και τελευταία στιγμή ο «αδερφός» σας να σας ενημερώσει πως το ταξίδι αναβάλλεται; Να κάνετε όνειρα και σχέδια για το Σαββατοκύριακο και μόλις φτάσετε να μάθετε πως ο «κολλητός» σας έχει άλλα στο μυαλό του; Ε δεν μπορεί, κάτι παρόμοιο θα σας έχει τύχει. Τι διάολο!

Κάτι ανάλογο συνέβη και σε μένα. Σαββατοκύριακο στην Αθήνα με Παργαλάτσο για να παραστούμε στα γενέθλια του Γλωσσοφίλοι. Στη διαδρομή ενημερώθηκα πως ο Παργαλάτσος έχει κανονίσει με μία κοπέλα από το facebook. Καλό νίμου δεν λέω, αλλά φίλες δεν είχε; Σε μία ύστατη προσπάθεια να το παίξει φίλος, μου έλεγε ότι θα πάμε παρέα να βγούμε με την ναύλα, κάνοντας νύξη για παρτούζες κτλ. Όλα ανατράπηκαν μέσα σε λίγα λεπτά. Μόλις έμαθε ότι τελικά θα μείνουμε σπίτι του Γλωσσοφίλοι (Ν. Σμύρνη) και όχι στον ξαδερφό μου (Γαλάτσι). Βλέπετε η γκόμενα έμενε Ν. Σμύρνη. Με τα νέα αυτά δεδομένα, η ατάκα του Παργαλάτσου ήταν η εξής: «Ωραία τώρα που δεν χρειάζομαι αυτοκίνητο θα πάω μόνος μου». Ακολούθησαν παναγίες από τη μεριά μου κοκ.

Γενικεύοντας την κατάσταση, θα πρέπει σε ανάλογες περιπτώσεις να γνωρίζετε τα εξής. Όλα ξεκινούν από την εγωιστική συμπεριφορά του προσώπου που μέχρι πριν από λίγο θεωρούσατε φίλο σας. Από την έλλειψη παιδείας και την αρνητική στάση του να δεχτεί πως ο θεός πραγματικά υπάρχει. Δεν βλέπει τα θαύματα που συμβαίνουν καθημερινά; Το κλάμα της εικόνας της Παναγίας; Το μύρο που αναβλύζει από τον τάφο των αγίων; Τον παπά που βιάζει αθώα αγοράκια;

Έτσι λοιπόν, θα πρέπει πάντα να είστε κατάλληλα προετοιμασμένοι. Δεν πρέπει να φανεί ότι αιφνιδιάζεστε. Πάρτε χαρτί και μολύβι. Χώστε το μολύβι βαθιά στην κωλότρυπα του φίλου σας. Ρίξτε μπουνιά στο φρύδι και σκουπίστε με το χαρτί τα αίματα αν είστε με το δικό σας αυτοκίνητο. Αν όχι δεν χρειάζεται το χαρτί.

Με αυτό τον τρόπο θα το σκεφτεί καλά πριν το ξανακάνει ο παλιοσκώληκας. Στην χειρότερη περίπτωση θα σας ενημερώσει έγκαιρα για την αλλαγή στα σχέδια. Έτσι, από τη μία θα σταματήσει η διεύρυνση του σφιχτήρα του φίλου σας, και από την άλλη θα σταματήσει από τη μεριά σας η ασυλλόγιστη σπατάλη μολυβιών. Σε κάθε περίπτωση, θα είστε και πάλι φίλοι, εκτός και αν του άρεσε η είσοδος του μολυβιού στην πρωκτική του περιοχή.

ΥΓ.1: Οι παναγίες όταν μάθετε την αλλαγή σχεδίων είναι υποχρεωτικές.

ΥΓ.2: Η σωστή απάντηση στο «I will call you later..» είναι «How later?». Για όσους δεν το γνώριζαν...

34 σχόλια:

η κυρά μας η μαμή είπε...

1) H epituxia tou prwtou sou arthrou sugrinetai me ths Marion Jones sous olumpiakous- Terastia.Dustuxws tha pesei san xartinos purgos molis apokaluf8ei to skandalo..

2)O Pargalatsos einai to ligotero antixristos me auta pou sou ekane. Peftw apo ta sunnefa, oti suntakths tou blog tha mporouse na ferthei san to Psinakh ston Rouva. Poustika.

3)Tha dokimasw thn sumvoulh sou sto Spiros o opoios exei tosh sxesh me th sunepeia sta rantevou tou, oso mia parthena me to kalo gamhsi.

Sto shmeio auto thelw na egainiasw ta sxolia me paromoiwseis, kai na mpw eth fwtos mprosta gia allh mia fora.

Γιώργης Μίναρος είπε...

Aγαπητέ Μυρωδιά, νομίζω πως δεν είναι λίγες οι φορές που ο "αδερφός" μας παργαλάτσος μας προδίδει προκειμένου να συμμετάσχει σε αγοραπωλησία έρωτος!
Δεν θα ξεχάσω ποτέ μία πολυαγαπημένη μας φίλη που είχε εκδηλωθεί ανοιχτά πως μας θέλει όλους, λέγοντας "2 από δεξιά, δύο από αριστερά", αλλά ο Παργαλάτσος δεν δίστασε να πουλήσει έρωτα μπροστά στα μάτια μας και να πάρει το τίτλο του δρομέα γυρνώντας όλη τη Πάτρα με τη φίλη μας, προκειμένου να είναι ο εκλεκτός της, μη σεβόμενος το πλήθος!

Το χειρότερο βέβαια είναι πως και δρομέας έγινε και το μόνο που κατάφερε είναι να χαλάσει το πάρτυ, αφού δεν θέλησε να ολοκληρώσει τη διαδικασία!

τα σχόλια δικά σας!

Μυρωδιάς είπε...

Θα μου συγχωρέσεις μία μικρή διόρθωση στα όσα είπες. Η πολυαγαπημένη μας φίλη είχε εκδηλωθεί ανοιχτά πως μας θέλει όλους, λέγοντας μας "Δύο από τη μία και δύο από την άλλη" και όχι "2 από δεξιά, δύο από αριστερά". Είχε εκφράσει πολύ πιο ανοιχτά τις επιθυμίες της.
Ωστόσο, δεν παύει το πρόβλημα να παραμένει το ίδιο. Ο Παργαλάτσος έχει εκτροχιαστεί αμέτρητες φορές. ξεβράκωμα και μαστίγωμα στην Πλ. Γεωργίου. Δεν βλέπω άλλη λύση.

Γιώργης Μίναρος είπε...

Ευχαριστώ για τη διόρθωση! Έχεις απόλυτο δίκιο!

Η ΤΙΜΩΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ!
5 ΜΕΡΕΣ ΣΤΗ ΚΕΡΚΥΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΠΑΛΕΥΤΙΔΗ! Για να στρώσει χαρακτήρα

Μυρωδιάς είπε...

Εντάξει Γιώργη.
Να τον τιμωρήσουμε είπαμε, όχι να αυτοκτονήσει...
Απαλευτίδη σε γαμώ

Γιώργης Μίναρος είπε...

Δεν θα του το έκανα ποτέ αυτό, απλά ήθελα λιγάκι να χεστεί μπας και διορθωθεί!

Spiros είπε...

Οι υποπεριπτώσεις 1 και 2 του σχολίου του Μαμή με βρίσκουν απολύτως σύμφωνο.

Σχετικά με το 3:

Με αφορμή το άρθρο και ιδιαίτερα την επαίσχυντη επίθεση εναντίον μου είμαι αναγκασμένος να πράξω έτσι ώστε και ο Μαμή να νιώσει τον φίλο Μυρωδιά.
Εν ολίγοις, σχετικά με τα γυαλιά ηλίου που θα δάνειζα στον Μαμή, τον ενημερώνω πως θα πάρει τα φρύδια μου.

Μυρωδιάς είπε...

Spiros να σκεφτείς ότι και εμένα μου χρωστάει κάτι γυαλιά ηλίου που του δάνεισα στο καρναβάλι καθώς και κάτι sex toys (χειροπέδες, μαστίγια, κτλ.).
Είναι μεγάλο καθίκι.

Γιώργης Μίναρος είπε...

Βγάλτε τον αληθινό σας εαυτό. Έτσι!

η κυρά μας η μαμή είπε...

Θα σας πω μια ιστορία. Είχα μια τυπική γκόμενα (για περιγραφή της βλέπε άρθρο η σημασία του να σκουπίζεσαι στη πετσέτα του προσώπου της). Αργούσε στα ραντεβού, έφταιγα εγώ γιατί δεν της έδινα αρκετό χρόνο να ετοιμαστεί. Μύριζε η πετσέτα της, έφταιγα εγώ που δεν σκούπισα το πουλί μου σε αυτήν(και στις 2). Κάηκε το φαΐ, φταίω εγώ που δεν της γάμησα τη μάνα.

Βλέπεται την ομοιότητα του Spiros με τη γκόμενα.
Αργεί ο Spiros φταίω εγώ που δεν του παίρνω το σκαλπ μαζί με τα φρύδια.

Μυρωδία πες μας γιατί βιάζεσαι τα sex toys εκτός καρναβαλικής περιόδου. Πες και στα δίνουμε Σάτυρε.

Χυσομέντωρ γαμιέσαι αναίτια, μόνο και μόνο που υπάρχεις.

Spiros είπε...

Αν δεν ζητήσεις συγνώμη απόλυτα μετανιωμένος, γονυπετής και ενώ τα δάκρυα κυλούν ποτάμι εντός τετάρτου θα αναγκαστώ να ζητήσω από τους συνβλόγερς να σε τιμωρήσουν με την ίδια βαριά τιμωρία που σκοπεύουν να τιμωρήσουν τον Παργαλάτσο.

Άλλος ένας λόγος Μυρωδιά να μην προχωρήσω σε δανεισμό των γυαλιών μου στον μαμή. Σε ευχαριστώ αδερφέ για τις πολύτιμες πληροφορίες.
Επίσης, σε συγχαίρω για το πρώτο άρθρο της σειράς "Κατηγορώ" το οποίο έθιξε ένα θέμα ταμπού της σύγχρονης καταναλωτικής κοινωνίας κ.τ.λ.

Spiros είπε...

Η άθλια προσπάθειά σου να υποτιμήσεις και να συκοφαντήσεις το πρόσωπό μου με ποταπές συγκρίσεις εμού και των γκομενακίων των οποίων είσαι ανά περιόδους υποχείριο δεν είναι παρά ενδείξεις της αμέριστης φαυλότητας σου.
Προς τούτο, σου γαμώ το Χριστό.

η κυρά μας η μαμή είπε...

Πάλι περίοδο έχεις μου φαίνεται. Πάρε για μουνόπανο τον Μυρωδιά μιας και τα βρίσκεται οι δύο σας.Μιχαλίδα.

Μιας και σου αρέσει η βίβλος.

η κυρά μας η μαμή είπε...

Τελικά η στήλη πέτυχε το στόχο της.Κατηγορώ παντού, βγαλμένα θαρρείς απο τις αποδείξεις του Εισαγγελατου. Εύγε Μυρωδιά. Η ντόπα που πήρες κατα τη δημιουργία της στήλης συναγωνίζεται το μαγικο ζωμό των Γαλατών.

Spiros είπε...

Ομολογώ πως ο μαμή φαντάζει ντοπαρισμένος σήμερα, καθώς η παπαρολογία του είναι ακατανίκητη.

Ωστόσο, από όλη αυτή την μπουρδολογία πρέπει να συμφωνήσω με το τελευταίο του σχόλιο.

Και επειδή σου γάμησα την Παναγία πολλάκις σήμερα θα επεκταθώ προς Χριστό και Θεό.

η κυρά μας η μαμή είπε...

Για τη επέκταση του γαμησιού στις τρεις διαστάσεις και την προβολή του στα επίπεδα του θείου καρκινόματος, απονέμω το Νομπελ οσφυοκαμψίας οχί στον Spiros σαν άτομο αλλά στο Spiros σαν χριστιανό.

Κουώτ:"there will be blood"
Spiros, 2008 AC

Spiros είπε...

Με αφήνει άναυδο το τελευταίο σου σχόλιο καθώς είναι μια επιστημολογική πορδοκλασία επί του καρκινώματος του εγκε-φαλλικού φλοιού.

Συνεχίζω την στιχομυθία επισημαίνοντας πως δεν μου κάνει τόσο εντύπωση, το ότι η ανθρώπινη βλακεία είναι απύθμενη, όσο το ότι φροντίζει να αυτοπροβάλλεται συστηματικά.

Επίσης, μαμή θα σε μαμήσω.

η κυρά μας η μαμή είπε...

Μετά το σύντομο διάλογο του Spiros με τον εαυτό του μπροστά στο γεμάτο στρασάκια, σε σχήμα καρδιάς - και με μια εικόνα της βρεφοκρατούσας παναγιάς απο πάνω του -, καθρέφτη, ακούστηκε:

"(Επίσης, μαμή θα σε + μία κλανιά)".

Αποτιμήστε το αποτέλεσμα της παράστασης μέσα στη παρένθεση και εξηγήστε μου τι σημαίνει αλλιώς θα αναγκαστώ να ρωτήσω "ποιος έκλασε?"

Spiros είπε...

Μετά από ενδελεχή μελέτη του τελευταίου σχολίου του μαμή, με λύπη πλέον διαπιστώνω πως οι φήμες που ήθελαν τον μαμή να να πάσχει απο ψωρίαση του μυοκαρδίου με ταυτόχρονο θυσανοειδές γλαύκωμα της πρωκτικής οδού και ιδιαίτερα της αριστερής κοιλότητας, και έτσι είμαι αναγκασμένος να εκκινήσω έναν διεθνή έρανο έτσι ώστε η μεταμόσχευση πέους στον μαμή να γίνει δυνατή.
Να υπενθυμίσω ωστόσο στους φίλους πως η πρόσφατη επέμβαση πρωκτοραφής του μαμή ήταν πλήρως αποτυχημένη με αποτέλεσμα να εμφανίσει αιμορροΐδες στην οδοντοστοιχία του, την κατά τα άλλα αστραφτερή.

Spiros είπε...

Τι θα γίνει μαμή, θα πάμε για καφέ μην πρήζουμε και τους όρχεις των φίλων συνβλόγερ, οι οποίοι πιθανόν να μην έχουν την όρεξή μας?

Στα λέω και από κοντά μην αγχώνεσαι.

η κυρά μας η μαμή είπε...

Αμήν και πότε. ξεκινάμε.. Ευχαριστούμε για την ανοχή σας.

ΜΑ τι λέω. Αφού το απολαύσατε κουφάλες. Απο αυτές τις διεστραμμένες θείτσες που κ@υλwνουν με τα ξεκατινιάσματα των άλλων είστε όλες.
Μία δικτατορία σας χρειάζεται.Μπανιστηρτζίδες. Φερέφωνα της μεσημβρινής "ενημερωτικής ζώνης". Μουνότριχες της Τ@τι@νας.

Ναι η παρέα με το Spiros με έχει εππηρεάσει.

Spiros είπε...

Καπηλεύομαι το τελευταίο σχόλιο.
Αυτό.

Μυρωδιάς είπε...

Δυστυχώς δεν ήμουν σε θέση να παρακολουθήσω ζωντανά τον διάλογο μεταξύ του Spiros και του καραφλού μου όρχι, γνωστού και ως η κυρά μας η μαμή. Ήμουν σε επαγγελματικό ταξίδι από τη δουλειά στο σπίτι.
Έστω και καθυστερημένα έχω να κάνω κάποιες παρατηρήσεις/σχόλια:
- Spiros σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Θα προσπαθήσω να εκπληρώσω τις προσδοκίες όλων.
- Η κυρά μας η μαμή, τα sex toys δεν τα χρειάζομαι άμεσα. Απλά φοβάμαι ότι θα συνηθίσεις τον δονητή διπλής απόληξης στον πάτο σου και δεν θα τον δίνεις στο επόμενο καρναβάλι.
- Τελικά τα γυαλιά θα τα φέρεις ή έχουν χαθεί μεταξύ άλλων πραγμάτων στον πάτο σου;
- Σε εμάς γιατί δεν είπατε για καφέ γαμώ το θεό σας;

Μυρωδιάς είπε...

Πληροφορήθηκα από έγκυρες πηγές πως την τελευταία στιγμή ο η κυρά μας η μαμή ακύρωσε την έξοδο για καφέ με τον Spiros, με απώτερο σκοπό να δεχτεί στην πρωκτική του κοιλότητα σετ 12 μολυβιών.
Ύστερα από τηλεφωνική επικοινωνία με τον ίδιο τον Spiros (ηχητικά ντοκουμέντα της οποίας υπάρχουν και δεν θα διστάσω να τα δημοσιεύσω αν προκληθώ), ο η κυρά μας η μαμή είχε στηθεί έξω από το σπίτι του Spiros με δεμένα τα χέρια και με ξύστρα κρεμασμένη στην είσοδο του ήδη σπιλωμένου πρωκτού του, ώστε τα μολύβια να πάρουν αεροδυναμικό σχήμα. Να λοιπόν τι τα θέλει τα sex toys ο η κυρά μας η μαμή.
Spiros, τη μπουνιά στο φρύδι μην ξεχάσεις…

Spiros είπε...

Ελπίζω φίλτατε Μυρωδιά να ξεπέρασες το τζετ λακ μετά το επαγγελματικό σου ταξίδι.

Επί του θέματος, ίσως να ήμουν πολύ χαλαρός με τον καραφλό σου όρχι καθώς ενέδωσα στα γνωστά τσαλίμια του και του έδωσα τελικά τα γυαλιά μου παρόλο που δεν εισήλθε γονυπετής εντός της καφετερίας που είχε ορισθεί ως τόπος συνάντησης μας.
Επιβεβαιώνω πως ο καραφλός όρχις έφερε τα προαναφερθέντα από εσένα μολύβια σε υπερπολλαπλάσιες ποσότητες εντός του πρωκτού του επαρκώς ακονισμένα.

η κυρά μας η μαμή είπε...

Συγχαρητήρια αγαπητέ Μυρωδιά.

Τα τελευταία σχόλια προκάλεσαν τον ίδιο πάταγο με μια αμοιβάδα που αυτοαντιγράφεται. Κανένα.

Ασκητής είπε...

Έρχομαι και εγώ καθυστερημένος να δώσω τα συγχαρητήρια μου στον μέγιστο Μυρωδιά!
(που από ότι βλέπω απο το fan club στο facebook, τον διαβάζει ιδιαίτερα και το γυναικείο φύλο)

ΕΥΓΕ λοιπον Μυρωδιά για το άρθρο!
Εγώ και όλη η Εκκλησία είμαστε μαζί σου και σε γαμωσταυρίζουμε!

Η επιτυχία του άρθρου μιλάει απο μόνη της:
πλήθος σχολίων και φιλονικιών...


Τώρα για αυτούς τους επαίσχυντους που σε "κρεμάνε" τελευταία στιγμή 2 τιμωρίες τους αρμόζουν:
i) Τσαπού και Ξύλο και
ii) Τσαπού και Ξύλο




Όμως 2-3 πραγματάκια από τα σχόλια του "η κυρά μας η μαμή" με ενόχλησαν :
α) έχει ξεφύγει από το δρόμο του Θεού.
Βλέπω οτι αναφέρει ότι έχει σχέσεις με το γυναικείο φύλο, ενώ είναι γνωστό οτι οι άνθρωποι της Εκκλησίας (και δη αυτοί σε υψηλά κλιμάκια, παπάδες κλπ) προτιμάνε αρσενικά κ@λαράκια..
Πήγε να το σώσει με την ντουζίνα μολυβίων, αλλά πιστεύω πως μας ρίχνει στάχτη σους οφθαλμούς μας..
β) κατηγόρησε τον Spiros ότι αργεί στα ραντεβού.
Επειδή τον Spiro τον έχω ζήσει, οι κατηγορίες ειναι ανυπόστατες!!

Είναι γνωστό οτί τόσο εγώ όσο και ο Spiros είμαστε πάντα ακριβείς στα ραντεβού μας, σε σημειο μάλιστα ο Spiros να είναι γνωστός ως Spiros ο Εγγλέζος. (εξού μάλιστα και οι λατινικοί χαρακτήρες στο όνομά του)

Άλλο ενα στοιχειο που δείχνει οτι ο Spiros ειναι συνεπής στα ραντεβού του, είναι η σχετικότητα του χρόνου.
Ποιος ειναι ο "η κυρά μας η μαμή" για να μας πει τι ώρα είναι..
Την παγκόσμια ώρα άλλωστε ενίοτε την ορίζει ο Spiros . (με την βοήθεια την δικιά μου και του Chuck Norris)


Αυτά λοιπόν για την αποκατάσταση της αλήθειας...



Πραγματικά Μυρωδιά δεν περίμενα τον καραφλό σου όρχι να πέσει τόσο χαμηλά!
Πρέπει να τους γυμνάζεις τους όρχεις σου για να μην ζαρώνουν,κρεμάνε και πέφτουν χαμηλά...

Γιώργης Μίναρος είπε...

Διαγράφεται μεγάλη επιτυχία στη στήλη! Ήδη είναι πρώτο σε σχόλια το συγκεκριμένο άρθρο!

Μυρωδιάς keep walking.....

Μυρωδιάς είπε...

Συγκινημένος από τον αριθμό των σχολίων και με δάκρυα στα μάτια καθαρίζω κρεμμύδια για τη χωριάτικη.
Έχεις δίκιο αγαπητέ ασκητή. Ντρέπομαι για το ότι ο καραφλός μου όρχις ακουμπά πάτωμα. Έχω ήδη ξεκινήσει θεραπεία με πάγο και μανταλάκια. Κάπως την μαζεύω την κατάσταση. Πλέον ο όρχις καμπανίζει στο γόνατο και η κυρά μας η μαμή δεν μπορεί παρά να είναι το βρώμικο μεγάλο δάχτυλο του ποδιού μου.
Έχει ήδη ρίξει πολύ λάσπη ο αγαπητός η κυρά μας η μαμή. Πιστεύω πως επάξια έχει κερδίσει ένα μαγευτικό 2ήμερο στο άγιο όρος με Αμβρόσιο και το επιτελείο του. Ελπίζω την ώρα της προσευχής, και καθώς θα είναι γονυπετής και ανοιγμένος από πίσω, να πέσουν ως εκ θαύματος τα γυαλιά ηλίου μου…
Spiros τα δικά σου ξεκίνα να τα κλαις..

Παργαλάτσος είπε...

Πρέπει να δώσω κι εγώ από την πλευρά μου συγχαρητήρια στον συνεχιστή του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Εύγε! Για ακόμα μια φορά, κατάφερες να κατασκευάσεις μια ιστορία που περιέχει ίντριγκες, σεξ, αίσθημα και συναίσθημα, φιλία, διαμάχες, έριδες, ανταγωνισμούς, καλό και κακό πασπαλισμένη με μια μεγάλη δόση παπαρολογίας και υπερφίαλης υπερβολής οδηγώντας τους αναγνώστες σε λανθασμένα συμπεράσματα. Το δυνατό σημείο του άρθρου το οποίο πρέπει να αποκαλύψω-δεν μπόρεσε να το προσέξει κανείς μιας και μόνο εγώ γνωρίζω τον γλαφυρό τρόπο γραφής σου και το υπόγεια μηνύματα που περνάς-είναι το γεγονός ότι πρόκειται για ένα άρθρο το οποίο δεν αναφέρεται σε προσωπικό επίπεδο αλλά γενικολογεί με έναν αυθαίρετο τρόπο ειδικεύοντας τις καταστάσεις με μια συγγραφική αλαζονεία που μόνο σε γραπτά της μεγαλύτερης συγγραφικής μεγαλοφυΐας του 20ου αιώνα που φέρει το όνομα Νίκος Κατέλης έχω παρατηρήσει. Πιστεύω ότι το συγκεκριμένο άρθρο θα υπερβεί σε αντίγραφα ακόμα και την βίβλο. Μπορεί να χαρακτηριστεί αιρετικό αλλά είναι μια γροθιά στην υπερκαταναλωτική κοινωνία που μας έχουν επιβάλει οι Νεφελίμ.
Αυτά προς το παρόν πκαριόληδες...

Παργαλάτσος είπε...

Θα ήθελα εκ των προτέρων να ζητήσω συγγνώμη για την συνεχόμενη συγγραφή σχολίων αλλά το μυαλό μου νοιώθει αρκετά κουρασμένο από τα συνεχή ψεύδη που διαδίδονται με άμεση συνέπεια την σπίλωση του καθόλα αμόλυντου και συνάμα αθώου βίου μου. Ίσως θα έπρεπε απλά να προσπερνάω την λασπολογία και να μην απαντώ διόλου στους συκοφάντες όπως θα έκανε κάθε σπουδαίος άντρας που είναι απόγονος των Ελ.
Ερωτήσεις κεραυνός εν αιθρία:
Γιατί κύριε Μίναρε δυστροπιάσατε όταν μάθατε πως η εν λόγω δεσποινίδα τρέφει μια συμπάθεια προς το μέρος μου, παραδιδόμενη άνευ όρων στο αρχαιοελληνικό μου κάλλος;
Μήπως επειδή υπάρχει κάτι από την πλευρά σας (συμπάθεια τουλάχιστον) που δεν μπορείτε για διάφορους λόγους (τους οποίους γνωρίζω και δεν θέλω να τους εξωτερικεύσω) να εκφράσετε;
Γιατί άραγε (για ποιόν) έγινα δρομέας;
Πότε έδειξα από την πλευρά μου ενδιαφέρον (πιθανές απαντήσεις 1.ποτέ 2.ποτέ 3.ποτέ);
ΥΓ: Σας παρακαλώ να μην απαντήσετε με γενικότητες. Οι απαντήσεις που θα περιέχουν τους αριθμούς 2, 3, 4 κτλ θα απορρίπτονται. Με λίγα λόγια μην προσπαθήσετε να πείσετε τους αναγνώστες μας πως θέλατε να υπάρξει ομαδική συνεύρεση.
ΥΓ2: Θα μπορούσα να συνεχίσω συγγράφοντας τόμους με τις μηχανοραφίες συγκεκριμένων ατόμων αλλά το βρίσκω άκυρο, άτοπο και άσκοπο τούτη τη στιγμή.

Γιώργης Μίναρος είπε...

Πέφτω από τα σύγνεφα από το τελευταίο σχόλιο του πρώην φίλου Παργαλάτσου.
Αντί να πει και ευχαριστώ που του άνοιξα το δρόμο της ευτυχίας, το δρόμο της πραγματικής αγάπης, τα ακούω κιόλας.
Πάνω στη προσπάθεια να κρύψει την αμηχανία του και να γλιτώσει την αυστηρότερη των ποινών (4μερη διαμονή με Απαλευτίδη στη Κέρκυρα) πετάει τόνους λάσπης προς το πρόσωπο μου.

Να απαντήσω και συγκεκριμένα.
Στο υπονοούμενο που άφησε να αιωρέιται "συμπάθεια τουλάχιστον",

1) Είναι πλέον γνωστό στο ευρύ κοινό πως είμαι "παντρεμένος" άνθρωπος και ζω μέσα στον απόλυτο έρωτα :-)
2) Εγώ είμαι αυτός που έφερα σε επαφή τη νεανίδα με τη παρέα. Αν λοιπόν ήθελα να φροντίσω τον εαυτούλη, όπως κάνουν κατά καιρούς κάποιοι, θα μπορούσα πολύ άνετα να μην είχα προχωρήσει στη γνωριμία νεανίδας-παρέας.

Όσο για το πάρτυ, η συγκεκριμένη νεανίδα αναφέρθηκε σε αυτό με τη φράση "2 από δεξιά, δύο από αριστερά", οπότε δεν ήμουν εγώ αυτός που το πρότεινα, απλά είπα να βοηθήσω προς την πραγματοποίηση της επιθυμίας της.

Τέλος το λυπηρό δεν ήταν πως μόνο χάλασες τα σχέδια της παρέας, αλλά χάλασες και το όνομα μας σαν παρέα διότι η συγκεκριμένη κυρία δεν εσουβλίστειν.

Υ.Γ.1 πρέπει να ομολογήσω πως αρχικά το δρομέα τον έκανε προς εξυπηρέτηση της νεανίδας λόγω της φιλίας μου. Αυτό όμως δεν συγχωρεί τη μετέπειτα συμπεριφορά του.

Υ.Γ.2 ΚΡΙΣΙΜΗ ΕΡΩΤΗΣΗ!!!!!!
ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΣΥΝΕΦΑΓΕ ΜΟΣΧΑΡΑΚΙ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟ ΤΗΣ Η ΝΕΑΝΙΔΑ??????

Παργαλάτσος είπε...

Φωνή βοώντος εν τη ερήμω! Δεν εισακούστηκε η παράκλησή μου για σοβαρή απάντηση. Θα απαντήσω στις μελλοντικές "σοβαρές" απόψεις με την εκκωφαντική σιωπή μου.
Προς το παρόν αποσύρομαι στις σκέψεις μου που θα με οδηγήσουν στο επόμενο αριστούργημα μου που θα πετάξει στα αζήτητα τους Ντοστογιέφσκι, Κοέλιο, Όργουελ, Γουάιλντ και τους λοιπούς άσχετους σαρδανάπαλους...

Μυρωδιάς είπε...

Γιώργη θα μου συγχωρέσεις για ακόμη μία φορά μία μικρή διόρθωση στα όσα είπες. Ξαναλέω πως η πολυαγαπημένη μας φίλη είχε εκδηλωθεί λέγοντας μας "Δύο από τη μία και δύο από την άλλη" και όχι "2 από δεξιά, δύο από αριστερά". Σε παρακαλώ μην παραποιείς τα λόγια της.
Όσο για τον Παργαλάτσο, θα πρέπει να σας αναφέρω πως έχει ήδη βεβαρημένο παρελθόν. Θα πρέπει να σκέφτεται πολύ καλά το πως εκφράζεται δημοσίως. Εξετεθέτει τη θέση του. Όλα όσα αναφέρονται στο άρθρο είναι ακριβή και προς άρση κάθε αμφιβολίας υπάρχουν ντοκουμέντα. Πλαστοί διάλογοι μπορούν κάλλιστα να παρουσιαστούν. Οπότε Παργαλάτσο πρόσεχε. Σε περιμένει καυτό 3ήμερο με Απαλευτίδη… Πρόσεχε!!