Τί προτιμούν τελικά οι άνδρες;

Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2008

Σύντομη ανασκολόπιση της όχι και τόσο επίκαιρης επικαιρότητας...

ΥΓ (παραστρατημένο):
Επειδή τον τελευταίο καιρό έπεσε θανατικό στο βλογ είμαι αναγκασμένος να ποστάρω προσπαθώντας έτσι να του δώσω το φιλί της ζωής. Δυστυχώς, μόλις προ ολίγου έφαγα γιαουρτοσκόρδιον οπότε οι συνέπειες είναι απρόβλεπτες.


-Σύμφωνα με διαστρεβλωμένες πηγές το τέρας της δημοσιογραφίας Τέρενς αυτοκτόνησε quickly σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το χαμηλό επίπεδο των media αφού αυτό βρέθηκε σε στιγμιαία αναλαμπή αυτοκριτικής ενώ βρισκόταν στο πλατό της Κρητικής κρατικής τηλεόρασης. Το παράδειγμά του ακολούθησαν και άλλοι μπλε σεναριογράφοι, οι οποίοι δυστυχώς μετά την τέλεση της απεχθούς πράξης αναστήθηκαν κατά τας γραφάς και επέστρεψαν στα πόστα τους.
-Σε εγχείρηση αλλαγής Φοίβου προέβη εχθές η ελληνική μουσική βιομηχανία καθώς η πατρίδα μας κατηγορήθηκε διεθνώς ότι καταληστεύει τον ξένο πολιτισμό και τον οικειοποιείται, επιχείρημα το οποίο χρησιμοποίησαν οι σλάβοι μακεδονομάχοι για να επιτεθούν στη χώρα μας. Οι ίδιοι σύμφωνα με πληγές του υπουργείου δημοσίας τάξης ευθύνονται για την πτώση του ελικοπτέρου του Έλληνα μουσικού Μακεδόνα σε μια εθνικιστική επίδειξη δύναμης, η οποία δυστυχώς για τους συμπαθείς γείτονες αποδείχθηκε γκάφα.
-Διεθνούς φήμης ερευνητές υποβάλλουν καθημερινά τον καλλιτέχνη Βύρωνα Πολύδωρα σε ψυχιατρικά τεστ με σκοπό να εκτιμήσουν την έκταση της εγκεφαλικής βλάβης που προκλήθηκε μετά την ακατάπαυστη πολυετή παραμονή του εκτός των ψυχιατρικών αιθουσών με αποτέλεσμα να έχει πέσει σε κώμα, κάτι που έχει δημιουργήσει εντονότατο πένθος στο παγκόσμιο μουσικό στερέωμα. Για καλπάζουσα παπαρίαση κάνουν λόγο οι πρώτες εκτιμήσεις μετά από μελέτη των συμπτωμάτων ακατάσχετης παπαρολογίας. Οι θεράποντες ιατροί δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο ακρωτηριασμού του κεφαλιού του καλλιτέχνη έτσι ώστε να προστατευθεί το υπόλοιπο σώμα των Ελλήνων πολιτών. Ευθύνες ρίχνει το ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση σχετικά με το θέμα επικαλούμενο την κατάσταση που επικρατεί στην υγεία και ιδιαίτερα στον κλάδο της ψυχιατρικής. Σύμφωνα με ακυρότατες πηγές το ψυχιατρικό σύστημα αφήνει αβοήθητους τους ασθενείς του. Ο καταξιωμένος τηλε-δικαστής Νίκος επέβαλε ποινή στους υπαίτιους μετά την απόφαση του "περήφανου Δαπίτη" κ.Ζαγορίτη, ο οποίος πήρε όσκαρ α΄ γυναικείου ρόλου για την ερμηνεία του ως ένορκος στο πάνελ του Νίκου.
-Παγκόσμιο στόκο αποτελεί, για όλες τις διεθνείς μυστικές υπηρεσίες αλλά και τη μαφία, ο σταρ της πρωινής ζώνης Γιώργος Αυτιάς σύμφωνα με δημοσίευμα του έγκριτου επιστημονικού περιοδικού Τσάιενς.
-Νέο κρούσμα της γρίπης των φτηνών εντοπίσθηκε στη Θεσσαλονίκη στο πρόσωπο του γνωστού MacedonianFighter Ζουράρι, ο οποίος συντάσσει προτάσεις παρόμοιου (εγκεφαλικού) κάλου με αυτές του καλλιτέχνη Βύρωνα Πολύδωρα. Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΑΧΕΠΑ ζητείται εγκέφαλος όγκου 0,2 κυβικών χιλιοστών από γίδι ή πρόβατο για μεταμόσχευση.
-Ο δωρητής ψέματος κ. Κ. Πλεύρης, ξακουστός για το δυνατό του ψέμα πέρασε από ανιχνευτή ψεύδους αφού απέτυχε πλήρως σε όλες τις ερωτήσεις. Σε μια εξ΄αυτών απάντησε πως είναι παρθένος για αυτό και παρεξηγήθηκε από τα γραφόμενα της Έρσης Σωτηροπούλου. Στην ακριβώς επόμενη ερώτηση είπε ότι ο υιός του είναι αποτέλεσμα άμωμης σύλληψης με απώτερο στόχο να προσποιηθεί αυτοσυνέπεια των λεγομένων του.
-Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται το ποδήλατο του προέδρου του ΠΑΣΟΚ και νεανία Γιωργάκη μετά από την κακομεταχείρησή του από τον σοσιαλιστή ηγέτη, ο οποίος αρνείται τις κατηγορίες επικαλούμενος γεροντική αυνανία.
-Με ακατάσχετους εμετούς εξελίχθηκε η συνέντευξη του γνωστού βαμπίρ Κωνσταντίνου Μητσοτάκη όταν αντελήφθη το επίθετο της δημοσιογράφου, Φαίη Σκορδά, η οποία λέγεται ότι ακόμα δεν έχει ξεπεράσει το δόρυ του Αγαμέμνονα.
-Σε προσθετική επέμβαση ήθους υπεβλήθη η γνωστή τρόφιμος ψυχιατρείου Άννα Δρούζα σε μια τελική προσπάθεια να απεξαρτηθεί από τον εαυτό της. "Με σιχαίνομαι" δήλωσε σε γνωστό δημοσιοκάφρο και τελείωσε την φράση της βάζοντας το δάχτυλο στη μύτη της.
-Σε απεργία πίκλας κατέβηκαν τα διάσημα χάμπουργκερ Cheese, γνωστής εγχώριας αλυσίδας Fast Food διαμαρτυρόμενα για την απίστευτη μπόχα του κρέατος του μπιφτεκιού. Με κορύφωση των κινητοποιήσεων απειλούν αν δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους, για καλύτερες συνθήκες διαβίωσης.
-Σε λαϊκό προσκύνημα εκτέθηκε το σκήνωμα του Έλληνα (με κάπα κεφαλαίο) και φορέα ποιότητας κ. Πρέκα ο οποίος δολοφονήθηκε από τον διάσημο ακαδημαϊκό κ. Χαρδαβέλα από τυπογραφικό λάθος, όταν ο τελευταίος προσπάθησε να κρεμάσει στον τοίχο του σπιτιού του ένα πίνακα ζωγραφικής. Το κεφάλι του πρώτου μαζί με το ενσωματωμένο σφυρί θα εκτεθούν ξεχωριστά στο μουσείο μοντέρνας τέχνης που λέγεται ότι θα δημιουργήσει ο ποιητής Μέγας Λιάπης.

26 σχόλια:

Γιώργης Μίναρος είπε...

Spiros παργματικά είσαι αξεπέραστος..

Νομίζω ότι αδικείσαι με αυτό το συμβόλαιο που έχεις.

Σε παρακαλώ το συντομότερο δυνατό να περάσεις από τα γραφεία ώστε να υπογράψουμε καινούρια συμβόλαια (πάλι μετοχές θα πάρεις κουφαλίτσα)

η κυρά μας η μαμή είπε...

Σπύρο το άρθρο σου συγκρίνεται μόνο με άνω μέση και κάτω τελείες βυθισμένες σε ατέρμονες αγκύλες συντακτικής μέθης και μεθυστικής σύνταξης ακολουθούμενες απο σεμικώλονς και πολλά "ότι" αλλά και "ό,τι", όταν αυτές βέβαια διφορούν το αβέβαιο φόρεμα τις μελαμψής νουθεσίας ενός αμαγαλματικού αγάλματος γερασμένης νιώτης και ασθενούς σθένους συχνά αφοδευόμενο απο περιστέριους και δεκαοχτούρους, ιδεολογικά αδαείς και πρωκτικά άκωλες σφεντώνες τραγικής και νυμφωμανιακής +άμα ασεξουλικής τάβλας.Ενα reset Μπουτόν αφουγκράστηκε και το σφουγγάρι μπουταρε μονομιάς και σβέλτα σε τρεισιμιση ώρες το Μίναρ- OS λες και ήταν νούφαρο και όχι λούφαρο θερινής νυκτός 9:00 πμ του Δεκέμπρι.τα χελωνοΤσακινΤσανάκια φάγαν μια πίτσα με γύρο καλάμακι ωμο στη σχάρα μαζί με τη σχάρα τη μάρα και τη σάρα. Το κακό συναπάντημα καραδοκούσε στο δοκάρι και το γκολ ήταν καθαρά για τρις πόντους καθώς ο PLAYMATER άφησε για λίγο τη βίλλα για να νιώσει μια άισθηση τιποτένια όσο το σαλιγκάρι της Σαν το Ρίνης τη στιγμή που τρώει αστακούς βολιβιας και περουβιανές μάνες μελισσών και χωρις λι σσον. Ο πουασόν είνα ψάρακας μεγαλός και ο χάρακας δεν έφτανε για να μετρήσει το αβυσσαλέο πικόμετρο.

Πραγματικό αριστούργημα.

Spiros είπε...

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια συνάδελφε και υπερπανόπτα Γιώργη.

Θα ήθελα να μάθω αν με το καινούργιο συμβόλαιο που θα μου κάνεις θα πάρω μεγαλύτερο γραφείο και ξανθιά γραμματέα με μπλε μάτια?
Γατί τώρα ρε Γιώργη έχεις διορίσει ως γραμματέα μου τον μαμή, τον κώλο του οποίου έχω βαρεθεί. Άσε που ο καφές που φτιάχνει είναι πανάθλιος. Καταλαβαίνεις ότι έτσι μειώνεται η παραγωγικότητα μου.
Σε παρακαλώ λοιπόν, το συντομότερο δυνατόν να τακτοποιήσεις το παραπάνω θέμα.
Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Spiros είπε...

Επιτέλους μαμή έρχεσαι στα λόγια μου.
Προς το παρόν δεν έχω να συμπληρώσω κάτι στην πραγματεία σου, επιφυλάσσομαι δε.
Εύγε!

η κυρά μας η μαμή είπε...

Ξέχασα να προσθέσω τη συνέχεια τη παρομείωσης:

-"Το νού σου νούφαρο λησμόνησε το δέρας!.Μη μπερδέψεις το Mach 3 με το Rach3. θα ήταν σαν να μπλέκεις τη πούτσα με το αγκίστρι"

-"Δεν είμαι νούφαρο ένα λεμές είμαι. Ένα ζώον ένας βλάξ ένα ατέρμονο τέλος, μια κβαντομηχανική θεώρηση του εγκεφάλου σε κλασσική φυσική, ένα κονσέρτο για πίανο παιγμένο σε μπάντζο αυτό είμαι.
-"Ωστε αυτό είσαι;"
- "Ποιο αυτό;"
- "Εκεί δα.."
- "Α ναι"

Μυρωδιάς είπε...

- Τοκ τοκ.
- Ποιος είναι;
- Ο Βραχύς αναστεναγμός του μπαλώματος είμαι.
- Έφερες την αχαλίνωτη μιναρέλα από το μπρίκι του χούφτα;
- Μπορεί να θυμήθηκα κάτι απόσα μου είχες πει. Αλλά όχι. Όχι σου λεώ δεν είμαι εγώ.

Σιωπή απλώθηκε στον κάμπο, βαθειά μέσα στο πέλαγος του άρυθμου ρυθμικού μπαλέτου ενός κουλού αόματου ματάκια στο πάρκο της ειρήνης που καφέ κρατούσε και όχι κιμωλία όπως πολλοί νόμιζαν ότι στο δεξί του μπράτσο φορούσε πένθος για να τιμήσει ένα προϊόν σαν τρελός αναλογιστής που ήταν μέχρι εκείνη τη δύσκολη στιγμή που κατεβαίνοντας με το αναπηρικό καρότσι την ομότιμη πανσέτα από σάπιο τυρί βούλωσε το αριστερό του μάτι στο καρκινιάρικο κορμί του ημιλυπόθημου έρπητα.

Με άλλα λόγια Σπύρο συγχαρητήρια για το άρθρο του Μίναρου.

Μυρωδιάς είπε...

Επίσης ξέχασα να υποβάλω τα σέβη μου στην αγαπητή Σέβη που έχει σήμερα τη γιορτή της. Για ακόμη μία φορά περαστικά

Γιώργης Μίναρος είπε...

Spiros για πάρτυ σου κ μόνο απο εβδομάδα που θα υπογραφτούν τα νέα συμβόλαια θα έχεις ώς γραμματέα τη γυνάικα του Λάου (Σούλης)!!!

Τη ψάχνουμε εδώ κ χρόνια κ είναι μεγάλη σου τιμή που θα τη δεις πρώτος!

Spiros είπε...

Λάου λάου το πας φίλε Μίναρε να μην μου ξαναμιλήσει ο μαμή, τη στιγμή δε που γίνονταν προσπάθειες να αναθερμάνουμε τη σχέση μας, με τις υποσχέσεις που μου δίνεις για νουμάκια.

Ασκητής είπε...

Τα σεβη μου υποβαλλω στρατηγε Spiros.
Με την κανονια σου αυτη καττεριψες τις ντομάτες που πέταγε ο ΚΜΗΜ σε μια απελπιδα ελπιδα να γινει χουμοριστας εκεινο το χειμωνιατικο σαββατοκυριακο της Δευτερας του Αυγουστου.
Τελικως, ο Μαμης εκλασε πατατες , οι οποιες ως εκ τουτου ζεσταθηκαν κ τις καταβροχθισε με περισσεια παρρησια.
Εκ τοτε πεινανε ολα τα παιδάκια της Αφρικης κ ετσι δεν εχουμε να φαμε παϊδάκια στα Καλυβια..


Υ.Γ.: Ενα τετοιο masterpiece δεν μπορουσε να μεινει ασχολιαστο..

Spiros είπε...

Όπως θα παρατηρήσατε ο Ιούδας φιλούσα υπέροχα και έτσι το φιλί της ζωής που έκανα στο βλογ ανέστησε όλους πλην του παργαλάτσου, κάτι που ήταν αναμενόμενο αν λάβουμε υπόψη την ηλικία του που ξεπερνάει τα ογδόντα έτη σύμφωνα με παλαιότερη αναφορά σε αυτή του Μυρωδιά.

ΥΓ: Γκράθιας για τα καλά σου λόγια Ασκητή.

η κυρά μας η μαμή είπε...

Έβαλα ένα περιστέρι σε φούρνο μικροκυμάτων. Μου φαίνεται κενό εσωτερικά. Τελικά πολυ ρηχά τα περιστέρια.
Δεν είναι σαν τη Λουτσα Βέβαια. Βαριέμαι να κάνω αστείο με τη Πουτσα. Ίδωμεν.

η κυρά μας η μαμή είπε...

Δεν βαριόμουν να κάνω αστείο με τη Πούτσα. Απλώς κοίταγε η μαμά μου. ναι ναι έτσι είναι.
Βέβαια μερικοί σαν τον αποΜίναρο και τον Παργαλάτσο αλλά εσχάτως και τον Μυρωδιά μπορούν να δουν αυτό http://en.wikipedia.org/wiki/Writer's_block

αν εχουν προβλημα στη σύνθεση.

η κυρά μας η μαμή είπε...

Επίσης για να συμπληρώσω χατ τρικ με τα σχόλια μου θα κάνω το εξής χατ τρικ. Λοιπόν πέρνω ένα καπέλο και το βάζω στο κώλο του Μυρωδιά. Άμπρα Κατάμπρα. Ο Μυρωδιάς έγινε νούφας. Και τί νούφας. Σωστός νούφαρος. (Έλπιζω σε διασυρμό απο τον νούφαρο για να μη του γαμήσω καμμια παναγία).

Μυρωδιάς είπε...

Τώρα λες μαλακίες και μπορεί και να σου γαμήσω το Χριστό. Όχι (λόγω ημερών). Τελικά ναι στον γάμησα.

η κυρά μας η μαμή είπε...

Στο τσακ γλίτωσες να σου γαμήσω τη Παναγία. Τη σκαπουλάρησες με ένα πισωκολλητό στον αγιο πέτρο.

Να δούμε τώρα τι άλλο. Α ναι ο Ασκήτης. Ασκήτη θα μου επιτρέψεις να σου γαμήσω τη παναγία μετα το αποτυχημένο προξενιο έτσι δεν είναι? Έτσι δεν είναι. Θα σου πω εγώ πως είναι. Είναι όπως το ρίνι. δηλαδή Σαν το ρίνι. Πρωτότυπο αυτό εκ μέρους μου. Έχω παραγγείλει τόση ώρα και τον παίζουν. Λέτε να γευτώ σπέρμα για σως στο φαγητό μου.(Δε ρωτάω, το είπατε) Κρίμα και μου το έχει απαγορέψει ο γιατρός. Παχαίνει λέει.Θα σου πω εγω τι παχαίνει.Ας περάσουμε σε ένα διαφημιστικό όμως πρώτα...

"Έχετε βαρεθεί τα υψηλά επίπεδα οξειδίου του μιναρίου στη πόλη σας (MNRo2)? Βαρεθήκατε να σας σκουντάνε τον ώμο ρωτώντας σας "Ενταξιειειει" χωρίς να ξέρεται σε τι αναφέρονται? Η λέξη αρχίδας κάνει τα αρχίδια σας να συρρικνώνονται δημιουργόντας σας επιπλέον κόμπλεξ ?(ναι ξέχασα εσείς δεν είστε μικροτσούτσουνοι, είστε απο τους άλλους.. Είστε ένας Σιφρέντι ένας Πέτρος Βόρειος (Πήτερ Νόρθ ρε νούμερο)).Δε ξέρεις τι θα πει μινάρω ρε αδερφέ;

Ε λοιπόν υπάρχει λύση. Πολιτισμός. Το απίστευτο αυτό φάρμακο θα εξαφανίσει οποιαδήποτε παράσιτα. Δοκιμάστε και εσείς: Πείτε τη λέξη vivaldi και δείτε τα ασυμπαθή δεκάποδα (κάβουρες) να αποστρέφουν με αηδία το βλέμμα και να κρύβονται στη φωλιά τους."

Ασκητής είπε...

Με φωναξε κανεις?

Ασκητής είπε...

Α ο ΚΜΗΜ, που εξαπολυει κατηγοριες κ ψεμματα εναντιον μου!

Το προξενιο δεν ηταν αποτυχημενο, εσυ ησουν!

Για να αποκατασταθει η αληθεια:
Κανονιζουμε εξοδο με τον ΚΜΗΜ με 2 νεανιδες: μια που βολευω εσχατως(για χαρην συννενοησης απο εδω κ στο εξης θα την λεμε Dolores) κ μια φιλη της (barwoman στο επαγγελμα κ ετσι θα την αποκαλουμε για χαρην συνεννοησης) που προοριζεται για ΚΜΗΜ .
Λογω επαγγελματικων υποχρεωσεων η barwoman δεν εμφανιζεται.
Ο Ασκητης ομως σαν σωστος φιλος εχει ετοιμη την αλλαγη κ σηκωνει απο τον παγκο την αδερφη της DOolores(ας την πουμε Rosario).
Η Rosario κατεπληξε τα πληθη με το πλουσιο μπουστο της, το σπινθηροβολο βλεμμα της, το σενιο ποπουδακι της.
Και ο ΚΜΗΜ ειχε στραβωθει απο το μπουστο της! Μαλιστα ανα 2 προτασεις που μου ελεγε, υπηρχε κ το ρημα "γλυφω".

Αρα φιλε αναγνωστη, βλεπεις οτι εγω εκανα το καθηκον μου, το προξενιο δεν ηταν αποτυχημενο.

Αποτυχημενος ηταν ο ΚΜΗΜ , που οι μονες κουβεντες που ανταλλαξε με την Rosario ηταν "Γεια" στην αρχη και "Καληνυχτα" στο τελος.


Υ.Γ.: Η απαντηση μου σε επομενα μηνυματα συκοφαντικα ειναι "brother" .

η κυρά μας η μαμή είπε...

Καλά τα λεει ο Ασκητής ας ούμ' να ουμ': και το γκομενάκι μπάνικο ήταν, και το βυζί ήταν βυζαλέο και γλυκιά η κοπελιά. Και ενω το μυαλό μου κατέστρωνε σχέδια πόρθησης του κάστρου (λέγε με νουμάκι), σκάει το αίσθημα των βυζιών. Γι' αυτό σου λέω ας ούμ' να ουμ' αποτυχήμενο ήταν.

Το γεγονός όμως ότι ο Ασκήτης δεν έχει μόνο σάπιο πέος αλλά και καρδια, αποδεικνύεται απο το ψυχολογικό βασανιστήριο. Όχι μόνο δεν μου έφερε αυτά που μου έιχε τάξει αλλά με ανάγκασε να βλέπω την δήθεν αντικαταστάτρια να μανιαουρίζει με το αμόρε.

Προτείνω πενθήμερη αποχή απο την εκκλησία για τον Ασκητή bus και βάλει μυαλό.

Μυρωδιάς είπε...

Αγαπητέ ασκητή η συμπεριφορά του ΗΚΜΗΜ μου θυμίζει την παροιμία δώσε θάρρος στο χωριάτη. Τον έχει καλομάθει αγαπητέ μου και σε λίγο θα πει να γαμήσει και εσένα. Πρέπει να του κόψεις τα φτερά και να μην του γνωρίσεις άλλες γκόμενες με τα προσόντα της Rosario.
Απορώ πως σε κατηγόρησε. Όχι δεν μπορεί να το χωρέσει ο νους μου. Από έγκυρες πληροφορίες έμαθα πως πέρα από το "Γεια" και το Καληνύχτα" ο ΗΚΜΗΜ κατάφερε να κάνει το γνωστό πλέον παιχνίδι "κοίτα πως τρέχουν τα σάλια μου στο σαγόνι μου" και να της πει επίσης με άκρως ερωτικό βλέμμα "καλός είσαι και εσύ, δεν είσαι σαν και εμένα αλλά καλός είσαι". Σε ένα τέτοιο παραλήρημα πεοπαιγνίας ο ΗΚΜΗΜ βρέθηκε να κατηγορήσει το μέγα χορηγό αιδίου Ασκητή.
Ντροπή ρε αλήτη. Ντροπή.

Ασκητής είπε...

ΚΜΗΜ γραφεις:
"αλλά με ανάγκασε να βλέπω την δήθεν αντικαταστάτρια να μανιαουρίζει με το αμόρε."

Ειχα προβλεψει οτι θα κατεφευγες κ σε νεα ψεμματα.

Οπως ειχα γραψει στο προηγουμενο μηνυμα, η απαντηση μου ειναι brother!
Δεν ηταν το αμορε, αλλα ο brother, ο αδερφος της, που τυγχανει να αγαπιουνται πολυ!

Μυρωδιάς είπε...

Και συνεχίζει τις κατηγορίες. Σαν μια Duracel κατηγοριών συνεχίζει όταν οι άλλοι σταματούν. Κατακρίνει την αδερφική αγάπη. Και όμως πως μπορεί να ξεχάσει την είσοδο της αδερφής του στο δωμάτιο και την τρεμουλιαστή φωνή "δεν μπορεί κανείς να αλλάξει σε αυτό το σπίτι", με ταυτόχρονη είσοδο του φαλλού στο χερούλι της ντουλάπας.
Τόσο εύκολα λοιπόν ξεχνάει ο ΗΚΜΗΜ την αδερφική αγάπη. Κρίμα..

η κυρά μας η μαμή είπε...

Κατάρα!! Δεν πιστεύω πόσο χαμηλα έπεσα. Αδερφέ μου!

Μόνο ως αδερφο μπορώ να σε δώ πια. Δεν ήξερα ότι όταν μου έγλειφες τα τζενιταλια ήταν εκδήλωση αδερφικής αγάπης. Όταν τόσο γλυκά έμπηγες το αλαβάστρινο φαλλό μου στα έγκατα της αβυσσαλέας κωλοτρυπίδος σου. Πραγματικά είμαι για σένα ότι ο Ηφαιστιώνας για τον Μέγα Αλέξανδρο.

Αδερφέ μου!!

Μετα το μεγα παράπτωμα μου αυτοεκπίπτω σε χρσιτοπαναγία

Ασκητής είπε...

Για εσενα τα λεει Μυρωδια!

Μυρωδιάς είπε...

Όλα κατανοητά, αλλά τι ακριβώς είναι η "χρσιτοπαναγία";
Θεωρώ πως είναι η χριστοπαναγία όταν τη λέει κάποιος με σπέρμα στο στόμα. Αν παραδεχτείς ότι το σχόλιο σου ήταν για τον ασκητή το παίρνω πίσω το παραπάνω σχόλιο.

η κυρά μας η μαμή είπε...

χρσιτοπαναγία = χριστοπαναγιά

στα Πρώσικα σύμφωνα με το λεξικό του Μπάμπη Νιώτη, οπότε λάθος θεώρηση.