Τί προτιμούν τελικά οι άνδρες;

Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2008

Τι εστί σύστημα 2-1;

Μετά απο κάποιους μήνες απουσίας ναι κυρίες και κύριοι είμαστε πάλι εδώ! Γυρίσαμε μέσα απο τη στήλη μας ανανεωμένοι και γεμάτοι νέο υλικό.
Αυτή τη φορά θα φέρουμε στην επιφάνεια της δημοσιότητας ένα μέγα ερώτημα,

"τι εστί σύστημα 2-1;"
.

Θα αναρωτιέστε "τι μας λέει αυτός πάλι;" Σύστημα 2-1; Καλά για μπάλα θα μιλήσει; Χμμ περίπου.

Δεν είναι λίγες οι φορές που έχετε δει νεανίδες, με ενδυμασία μειωμένης σωματικής κάλυψης, διερχόμενες από πεζοδρόμιο. Δεν έχετε αναρωτηθεί ποτέ "μα καλά αυτή έχει πετάξει τις μπάλες έξω, και τώρα σκύβει το κεφάλι και καλά από ντροπή;". Είμαι σίγουρος πως έχετε αναρωτηθεί "τι έγινε πρώτη φορά τα πετάει έξω και κάθε τόσο κοιτάει μπρος τα κάτω επειδή ντρέπεται να αντικρίσει τον αντρικό πληθυσμό κατάματα;". Μήπως έχετε προσέξει ακριβώς την όλη διαδικασία; Τον όλο ρυθμό της συγκριμένης ενέργειας που καταλήγει με το σκύψιμο; Διαβάστε το ρυθμό που σας δίνω και μετά κλείστε τα μάτια και θα δείτε πως το έχετε δει πολλές φορές.

Η διαδικασία-ρυθμός είναι η εξής:
1ο βήμα μπροστά, 2ο βήμα μπροστά, κοντοστέκεται (προσποιούμενη μισό βήμα ακόμη) και κοιτάει τις μπάλες… ναι κοιτάει τα μπαλόνια της η κυρία. Τι ψάχνει άραγε;
Προφανώς η κυρία κοιτάει να δει αν βρίσκονται στη θέση τους;
Μάλλον κοιτάει να δει κατά πόσο μεγάλωσαν από τα προηγούμενα 2 βήματα που ξανακοίταξε;
Μήπως κοιτάζεται και λέει πω πω παιδάκια μου τι ομορφούλικα που είστε, φτου σας τρομάρα μου;

Αυτό που σας περιέγραψα είναι το γνωστό σύστημα 2-1 ή για τους μη ειδικούς 2,5-1 (το μισό βήμα το προσποιείτε η κυρία).

Όπως καταλάβατε αδέρφια η κυρία δεν ντρέπεται, η κυρία δεν σκύβει το κεφάλι από ενοχές αλλά η κυρία εφαρμόζει το γνωστό πλέον σύστημα 2-1.

Περιμένω τα σχόλια σας ……


Νεανίδα κατα τη διάρκεια του "μισόυ" βήματος...

14 σχόλια:

η κυρά μας η μαμή είπε...

Γνωρίζω την ανδρική παραλλάγη του συστήματος η οποία είναι και γνωστή σαν ουαν του ουαν (1-1) η αλλιώς καπούλειο ερωτικό κάλεσμα.

Η κίνηση είναι η εξής:
1) βημα μπροστά με το αριστερο πόδι
2) ξύσιμο δεξιού όρχεως
3) βημα μπροστά με το δεξί πόδι
4) ξύσιμο αριστερού όρχεως

η κυρά μας η μαμή είπε...

Να συμπληρώσω ότι το χέρι που ξύνει είναι το ίδιο, διαφορετικά μιλάμε για τον Michael Jackson, τον οποίο και αναφέρω πρώτη φορά στον βλογ.

Μάρτυς μου ο Πινόκιο

Μυρωδιάς είπε...

Γιώργη αυτή τη φορά δεν θα δώσω τα συγχαρίκια μου. Είσαι πλέον εγγύηση και δεν θέλω να επαναλαμβάνομαι λέγοντας συνέχεια πόσο πρωτοποριακά είναι τα άρθρα σου.
Συγχαρητήρια λοιπόν για το νέο αυτό άρθρο.
Μέχρι και πριν 10 λεπτά νόμιζα πως η προσποίηση αυτή των γυναικών, το κοντοστάσιμο για να δουν αν οι μπάλες βρίσκονται στο ίδιο σημείο ήταν μια απλή κίνηση δίχως νόημα. Ένα δείγμα κούρασης από την μεγάλη απόσταση που είχαν διανύσει (2 ολόκληρα βήματα είναι αυτά ή 2,5 για τις πιο έμπειρες). Πλέον γνωρίζω. Πλέον δεν ζω στην άγνοια. Από εδώ και πέρα θα ακολουθώ και εγώ τον ίδιο ρυθμό σε μία προσπάθεια συντονισμού των βλεμμάτων. 2 βήματα η κυρία για να κοιτάξει τα ούμπαλα; 2 βήματα και εγώ για να τα κοιτάξω. 2,5 βήματα; 2,5 και εγώ. Έτσι, και οι 2 θα κοιτάμε και το βλέμμα της δεν θα πέσει στο δικό μου, ώστε να σκεφτεί τι κοιτάει ο μαλάκας; Λες να πέσανε τα βυζιά μου;
Σε ευχαριστώ και πάλι συγχαρητήρια.

Γιώργης Μίναρος είπε...

Η μεταλλαγή του συστήματος 1-1 δια τους άνδρες, σε σύστημα 3-1 προσαρμοσμένο στο βηματισμό των νεανίδων μπορεί να επιφέρει πολλαπλά κέρδη. Το βασικότερο αυτών είναι θα βρισκόμαστε ένα βήμα μπροστά, οπότε και η νεανίδα δεν θα μπορέσει να σου πει "τι κοιτάς ρε βλάκα?", αλλά και εσύ θα είσαι έτοιμος να της πεις "τι κοιτάς μωρή? ναι τα έχω μεγάλα, μήπως θες να τα δεις"

Το συγκεκριμένο νέο σύστημα σε συνδυασμό με το αλησμόνητο σύστημα «σούρσιμο» που είχε αναφερθεί σε παλαιότερο άρθρο, μπορεί να κάνει ζημιά!

Ασκητής είπε...

Θα συμφωνησω με τον Μυρωδια κ δε θα σου δωσω τα συγχαρίκια μου Γιωργη Μιναρε..
Ομως δεν θα σου τα δωσω,γιατι πολυ απλα δεν μου ελυσες την απορια:
Ωραια εφαρμοζει το συστημα 2-1 και κοιταει τα υπέροχα βυζιά της.
Το ερωτημα παραπαμενει:
γιατι τα κοιταει????


Μήπως πρέπει οοοοολοι μαζι, οοοοοληη η ομαδα να αναρωτηθει αυτο το καιριο ερώτημα? (οσονούπω θα γινει και ερωτημα στην Βουλή)



Και τέλος, θα μπορούσες να με είχες ρωτήσεις πριν ανεβάσεις την φώτο της κοπέλας μου...

Γιώργης Μίναρος είπε...

Φίλε Ασκητή επιτέλους βρέθηκε ένας να αναζητήσει το βαθύτερο νόημα. Γιατί τα κοιτάει η νεανίδα??? Στο άρθρο έκανα μία αρχή κ περιμένω από το κοινό να βοηθήσει ώστε να μας λυθεί η μεγάλη αυτή απορία.

1 πιθανή απάντηση ίσως να είναι το ότι προσπαθεί να δει αν είναι έντονη-ορατή η διαφορά μεγέθους μεταξύ των 2 σφαιριδίων?? (επιστημονική ερμηνεία).

Όσο για τη κοπέλα σου ζητώ συγνώμη, απλά να ξέρεις πως κομιστής της φωτογραφίας ήταν η μαμή. Φημολογείται πως είναι φίλες

Spiros είπε...

Θα συμφωνήσω και εγώ με τον Ασκητή και θα δεν δώσω τα συγχαρητήρια μου στον φίλο Μίναρο.
Όμως θα τα δώσω γιατί η κοπελιά της φωτό που παρέθεσε ο Γιώργης είναι απίστευτος νούμαρος.
Έτσι, δεν έχω άλλη επιλογή από το να ρωτήσω, "Ποία είναι η εικονιζόμενη?"

Παραθέτω ένα άσχετο ποίημα που είχα γράψει(ληστέψει) παλαιότερα (πριν δύο λεπτά):

"Πόσο μικρός είναι ο κόσμος για να χωρέσει μια τέτοια ομορφιά σαν τα μάτια μου
Αυτός ο τόπος μια θάλασσα έχει όλη κ΄ όλη, το πρόσωπό μου.
Όμως έχει δύο, τα μάτια μου."

Φοβερό ποίημα...
Πανέμορφες σκέψεις αν και τα λόγια είναι ασήμαντα να φυλακίσουν μια τέτοια ομορφιά.

Ασκητής είπε...

Με την ωραιοπαθεια που διακατεχει τις γυναικες, ειναι λογικο ολες να γνωριζουν την περιμετρο και την ακτινα των στηθων(πρωτη φορα στη ζωη μου δεν τα λεω βυζια!) τους!

Μηπως τα κοιταζουν λοιπον , προσπαθωντας να υπολογισουν το π και να δουν αν ειναι τελοιοι κυκλοι-σφαιρες??

Ασκητής είπε...

Spiros, λιγα για την κοπελα μου..


Επισης, πραγματι το ποιημα σου ειναι φοβερο..

Λεω να το δωσω στον Σαββοπουλο να το κανει τραγουδι..
Πλησιαζει σε τεχνικη,λυρικοτητα και τεχνοτητα(??) μεγαλα δικα του αριστουργηματα..

Spiros είπε...

Ο αλγόριθμος της "βυζοεκτίμησης", όπως αποκαλείται, είναι χρόνια γνωστός στους μαθηματικούς ως μια από τις πιο αποδοτικες μεθόδους εύρεσης του Π καθώς συγκλίνει τάχιστα.
Σου χαρίζω απλόχερα τα "εύγε" μου αγαπητέ Θάνο για την ευφυέστατη παρατήρηση.

Ναι όντως μόνο με την ποίηση του Σαββοπούλου μπορεί να συγκριθεί το ποίημα που παρέθεσα πριν από λίγο, μόνο με αριστουργήματα τύπου "Μέρα Όμορφη", σε μουσική Λουησίου Διαβασμένου.

Γιώργης Μίναρος είπε...

Νιώθω μια λάμψη μέσ'τα μάτια μου, όχι για απ'τα βιζάκια, αλλά απ'τα στοιχάκια (του spi)!
Νιώθω το έντονο φως απο το κώλο της Ηρώς!

Μίναρος-Φανφάρας

Ασκητής είπε...

"Μερα Ομορφη", τι μου θυμησες...


Οσο για την κοπελα μου(αυτην στην φωτο ντε!) ειναι εμφανεστατο τι μεγαλη μαθηματικος ειναι και με τι ακριβεια μπορει να σου υπολογισει το Π !!

Λάου είπε...

Μαλάκες!
Η εξήγηση του συστήματος 2-1 είναι πολύ πιο απλή.
Όταν κοντοστεκεται το μουνίδιο περιμένει να ακούσει τη φωνή του Λάου
να την καμακώνει. Ποτέ δεν έχει την απορία αν μεγάλωσαν οι μπάλες (ήμαρτον!). Δείτε και μια φορά την αλήθεια κατάματα.

Γιώργης Μίναρος είπε...

40 χρόνια φούρναρης που λένε...

Ετσί κ εσύ 40 χρόνια γκιόνης...

Αλήθεια το πουλάκι σου άρεσε στα γατιά?? Τι είπαν??