Τί προτιμούν τελικά οι άνδρες;

Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2008

e-Ιησούς

Η ώρα είναι 12.23 πμ και δε τη παλεύω κάστανο. Λέω να πάω για ποτό με το Λάου?? Να πάω στο πάρτι που μου είπε ο maestri?? Να πέσω να ξεραθώ??
Πάνω στην αναμπουμπούλα της σκέψης διαβάζω contra και πέφτει το μάτι μου σε μία διαφήμιση, με μικρά γραμματάκια, που λέει www.WordOfGod.gr "Ο λόγος του θεού στο internet". Χριστέ και Παναγία μου!!!
Λέω, λές να είναι αλήθεια??? Λες να έχω κάνει κανά chat με τον ύψιστο και να μην το ξέρω?? Λες να τον έχω στις επαφές μου στο msn?? Λές να μιλάει στο facebook με το φίλο μου τον Παραγλάτσο??? Η μήπως τον έχει αγοράσει στο facebook ο Νίκος ο Απαλευτίδης??

Πραγματικά έχω σοκαριστεί!

Σας παραθέτω ένα κομμάτι από την αρχική σελίδα του Θεϊκού site:
"Το Χριστιανικό κανάλι, που σαν σκοπό έχει τη διάδοση του Λόγου του Θεού, όπως αυτός είναι γεγραμμένος στα Θεία αρχέτυπα ελληνικά κείμενα, και κηρύττει αποκλειστικά τα εγκεκριμένα δόγματα των Αποστόλων της πρώτης Αποστολικής εκκλησίας.
Με χαρά θα περιμένουμε τις παρατηρήσεις και τις υποδείξεις σας.
Η Αποστολή μας:
Πορευθέντες μαθητεύσατε πάντα τα έθνη, βαπτίζοντες αυτούς εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος, διδάσκοντες αυτούς να φυλάττωσι πάντα όσα παρήγγειλα εις εσάς και ιδού, Εγώ είμαι μεθ' υμών πάσας τας ημέρας, εως της συντελείας του αιώνος."

Παρακολούθησα και ένα βιντεάκι με κάποιον Ζαχαρία! Πραγματικά τα παλικάρια δεν τη παλεύουν κάστανο την αγία τους.
Μ' αυτά και μ' αυτά αποφάσισα να πάω με αετονύχη Λάου μια βόλτα γιατί είδα πως υπάρχουν και άτομα που δεν τη παλεύουν όχι κάστανο, αλλά στάλα!

Υ.Γ. Μεταξύ μας, δεν κάθομαι σπίτι φοβούμενος μη μου κάνει κανένα ban ο ύψιστος στο IRC και τρέχουμε. Δείτε το site δεν τη παλεύουν κάστανο!

Υ.Γ.2 Προς αποκατάσταση της αλήθειας και προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, οφείλω να ομολογήσω πως ο Μυρωδιάς είναι ο άνθρωπος του ύψιστου στη Γη, διότι όπως ενθυμίστε μας έχει μεταφέρει πολλές φορές διαλόγους τους με τον κύριο.

5 σχόλια:

Μυρωδιάς είπε...

Ειλικρινά θλίβομαι με τα όσα αναφέρονται από τον κο. Μίνο.
Δεν μπορεί ενώ ομιλείτε και σκέπτεστε περί Θεού, να μην πέρασε από τις σκέψεις σας κύριε Μίνο ο Μυρωδιάς. Ο άνθρωπος που έχει αφιερώσει τη μισή του ζωή στην εξάπλωση του Χριστιανισμού και στην ενσωμάτωση του ονόματος του Ύψιστου στην καθημερινή γλώσσα.
Θα σας υπενθυμίσω ορισμένες εκφράσεις μήπως και τελικά προσθέσετε το όνομά του στο άρθρο σας:
Γαμώ το Θεό μου
Γαμώ την Παναγία σας
Όχι, γαμώ το Χριστό του.
Σας παρακαλώ να προβείτε πάραυτα σε διόρθωση του άρθρου.
Με εκτίμηση,
Μυρωδιάς

Γιώργης Μίναρος είπε...

Φίλε Μυρωδιά θα φροντίσω να αποκαταστήσω το όνομα σας. Ζητώ ταπεινά συγνώμη για τη συμπεριφορά μου. Αλλά άνθρωπος είμαι και εγώ την αγία μου. Ευχαριστώ!

Γιώργης Μίναρος είπε...

Πρέπει να αναφέρω πως πλέον βάζοντας στην ακατονόμαστη μηχανή αναζήτησης kastanogr βγάζει το άρθρο e-Ιησούς πάνω πάνω

Μυρωδιάς είπε...

Κύριε Μίνο μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου, σας ευχαριστώ για την ΑΜΕΣΗ διόρθωση του άρθρου.
Επαναφέρατε στο σωστό δρόμο έναν άνθρωπο της θρησκείας. Γαμώ το σταυρό μου!

Ανώνυμος είπε...

Ποτε θα ησυχάσουμε από αυτές τις παπαροχριστιανομαλακίες δεν ξέρω.
Γαμώ το χριστό και της παναγίας τους το μουνί που το πηδάει το πνευμα.

ΥΓ Το ΑΓΙΟΝ