Τί προτιμούν τελικά οι άνδρες;

Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2008

Καταπολεμήστε τους πονοκεφάλους και τις ημικρανίες σας με φυσικό τρόπο....!!!



Τέρμα τα χάπια, τέρμα τα αναβράζοντα δισκία, τέρμα τα πρέπει και τα μη, υπάρχει λύση!!! Ναι ναι ναι καλά είδατε...
Όσοι πάσχουν από ημικρανίες, πονοκεφάλους (πάνω και κάτω), κακή διάθεση, αγ@μησι@ και τα σχετικά αντιμετοπίζονται πλέον με τον πιο φυσικό τρόπο. Δεν έχετε παρα να επικοινωνήσετε με την επιστημονική ομάδα μας. (δρ. Νίκος Κωλομέρης τηλ. 693866663A)

διότι έχομε λύση και σ'αυτό !!!

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γιατρέ μου σε ευχαριστούμε πολύ για το νέο αυτό εκπληκτικό προϊόν.
Έχω 2 ερωτησούλες
1) Το προϊόν έχει και προληπτικό χαρακτήρα; Δηλ. Για να μη μας πιάσουν πονοκέφαλοι, ημικρανίες κλπ κλπ; και
2) Η πληρωμή γίνεται και με αντικαταβολή;

Ευχαριστώ!
Αγησίλαος Μεδούλης

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Κωλομέρη ευχαριστώ.
Βρήκα την υγειά μου. Η αλήθεια είναι πως εγώ έπασχα από αϋπνίες. Ωστόσο με την επαναστατική αυτή μέθοδο κατάφερα και κοιμήθηκα, έστω και για 7 ώρες. Βέβαια, υπήρχε μία διαταραχή στον ύπνο μου όταν κατά διαστήματα άκουγα έναν υπόκωφο θόρυβο. Σαν μπαλόνι μου ξεφουσκώνει ένα πράμα.
Θα σας ήμουν υπόχρεος αν μπορούσατε να βρείτε και μία λύση στο ελάττωμα αυτό της μεθόδου σας.

Ανώνυμος είπε...

Μάστορα,
απίστευτη η θεραπεία αυτή. Σε παρακαλώ να την πατεντάρεις, μη σου την κλέψουν. Ωστόσο, έχει ένα μειονέκτημα, το πρωί έχω απίστευτες φουσκοθαλασσιές...;)
Με εκτίμηση,
Παναγιώτης Όρθιος

Ανώνυμος είπε...

Φίλε όρθιε μπορείς να κάτσεις καθιστός. ίσως σου περάσουν.

Ιωάννης Φαρμάκης

Afroxaris είπε...

dr.ΚΩΛΟΜΕΡΗς : Κύριε Αχιλλέα Θώρακα η λυση στο πρόβλημα σου ειναι ευκολη λυτή και απέριττη... για να αποφύγεις αυτον τον παρασητικό και υπόκωφο θόρυβο όπως είπες, θα πρέπει πρίν κάνεις την θεραπεία αυτή να φας εναν κουβά φασολάδα...!!! έτσι δεν θα ακούς πλέον αυτόν τον υπόκωφο θόρυβο αλλά θα τον νιώθεις να βγαίνει απο μέσα σου... καλή διασκέδαση και εύχομαι να σου βγούν κομπολογάτες !!!