Τί προτιμούν τελικά οι άνδρες;

Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2008

Η σημασία του να… μη δίνεις δεκάρα.

Στο σημερινό επεισόδιο, οι νεφελίμ είναι στο χείλος της καταστροφής και μόνο ο Χ-Μαν από το Γκρέϊσκαλ μπορεί να τους σώσει.

Γράφω αυτό το άρθρο παρ' ότι θεωρούσα ότι είναι προφανές για τη πλειοψηφία του ενός αναγνώστη (εγώ) και ενός βλόγγερ (εγώ) που διαβάζει αυτό το βλογ. Για το πολλαπλό της προσωπικότητας μου θα αναφερθώ σε άλλο επεισόδιο, οφείλεται να παραδεχτείτε ωστόσο ότι τόσο καιρό σας ψαρώνω άσχημα. Αλήθεια πόσο διαφορετικοί και συνάμα ταιριαστοί ήταν οι χαρακτήρες που δημιούργησα για το βλογ. Ο λαϊκός Μυρωδιάς, ο διανοούμενος Spiros, το αφεντικό Μίναρος, ο θεός Μαμής και τόσοι ακόμα. Και ποιος να ξεχάσει τις guest εμφανίσεις των Απαλευτίδη, Άτραξ, κτλ.. Τι Ασκήτης και Spiros που είμαι (Τέλειος και Πανέξυπνος) τελικά.

Ίζολ ότι άτομα όπως εμείς (εγώ) στο βλογ, δλδ. πετυχημένοι γιάπηδες (βλ. Αυτοί που δουλεύουν στο γιαπί) που καθαρίζουν πάνω από το μισό ακαθάριστο (οξύμωρο ε? καθαρίζω – ακαθάριστο? εε?) εθνικό προϊόν της χώρας το μήνα, πραγματικά θα ήξεραν πώς να μη δίνουν δεκάρα.

Κι όμως ένας σπέρμα προδοσίας, ένας μικρός Ιούδας Ικαριώτης, ένας Αντώνης Νικοπολίδης της Προδοσίας, και δηλώνω μετά parisιεας ότι δεν είναι ένα από τα δημιουργήματα μου, - άκουσον άκουσον – δίνει δεκάρα. Και πολλές μάλιστα. Και το κυριότερο για γυνή. Ναι, ναι γυνή.

Αγαπητό μου θύμα είναι δυνατόν να δίνεις δεκάρα για γυνή? Είναι δυνατόν να δίνεις δεκάρα για οτιδήποτε σε τούτο το μαTEO κόσμο? Τέτοια σφυριά στα θεμέλια της πίστη μας. Τόσο γράψιμο έχουμε ρίξει αγαπητέ στο κόσμο, που έχουν γεμίσει τόμοι με δαύτους. Και εσύ, στο κλίμα των εποχών να τα λέμε αυτά, έρχεσαι και βάζεις φωτιά.

Γιατί δεν πρέπει να δίνεις δεκάρα? Τα έχω πει ξανά και ξανά, αλλά τίποτα εσύ:

i) Γιατί να δίνεις δεκάρα όταν απλούστατα μπορείς να μη δίνεις δεκάρα

ii) Γιατί εδώ μιλάμε για λεφτά

iii) Για να το παίζεις μάγκας

iiii) Φάνη!! Πάλι πετραλιά?

iiiii) Όσο λιγότερο δίνεις δεκάρα τόσο αυξάνεται η ποιότητα ζωής όπως φαίνεται από το παρακάτω διάγραμμα


iiiiii) Γιατί να ανησυχείς για την καριέρα ή τη φήμη σου, την υγεία σου, την ευρωστία της οικογένειας και των φίλων σου, όταν απλά μπορείς να μη δώσεις δεκάρα;

iiiiiii) Γιατί χρησιμοποιούμε ευρώ από το 2002

iiiiiiii) Όταν δεν δίνεις δεκάρα μπορείς να κάνεις ένα σωρό πράγματα που δεν είχες διανοηθεί να δοκιμάσεις στο παρελθόν όπως: να κατουράς παιδάκια και να κοροϊδεύεις τους γονείς τους όταν σε κυνηγάνε, να παίρνεις πουτ@νες για πρωινό, να αυνανίζεσαι με το εσώρουχο της αδερφής σου σνιφάροντας βενζίνη και πολλά άλλα!!

iiiiiiiii) Γιατί το λέω εγώ που είμαι badass Motherfucker

x(στο 32') Γιατί όταν δίνεις δεκάρα για γκόμενα μπορεί να γίνεται φίλοι

iiiiiiiiiii) Γιατί ξεφτιλίζεις τους γύρω σου που δεν δίνουν δεκάρα. Βέβαια μπορείς να μη δίνεις δεκάρα για αυτό

iiiiiiiiiiii) Γιατί δεκάρες δίνει ο Ταμτάκος. Εσύ είσαι γιάπης το ξέχασες μπακαλιάρο?

Αρχίδακο.

Στο άρθρο αυτό με βοήθησα ο Ασκητής.

Υ.Γ. Είχα μανουριάσει τόσο που ξέχασα απαλευτίδια αριθμητική και αναγκάστηκα να βρω δικό μου εκθετικά πιο αποδοτικό.

15 σχόλια:

Χυσομέντορ είπε...

Μαμή έγραψες...Είσαι ο κορυφαίος, ο ένας ο μοναδικός, ο τρομερός, ο τετραπέρατος, ο στρατηλάτης ,ο πολιορκητής, ο Νιονέλ Μέσσι του μπλόγκ μας. Εύγε νέε μου!Με αυτό το άρθρο δίνεις το σωστό δρόμο σε πολύ κόσμο που τον έχει χάσει τον τελευταίο καιρό.

η κυρά μας η μαμή είπε...

Με ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο που έγραψα. Με βρίσκω πολύ εύστοχο.

Μυρωδιάς είπε...

Νομίζω (αλλά δεν είμαι και απόλυτα βέβαιος), αφήνωντας και ένα ποσοστό της τάξης του 0%, ότι το άρθρο λέει για σένα αγαπητέ Χυσομέντορα.
Αλλά όπως είπα μπορεί και να κάνω λάθος (δεν έχει συμβεί ποτέ αυτό και ούτε πρόκειται να συμβεί).

Ο λαϊκός ΗΚΜΗΜ (πόσο μαλάκας είμαι να λέω τον κάβλα λαϊκό), Μυρωδιάς

Χυσομέντορ είπε...

ΠΗΡΕΕΕΕ ΠΟΔΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!ΜΟΥ ΠΗΡΕ ΠΟΔΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

Παργαλάτσος είπε...

Μπράβο γΑΜΗμένε... Ήταν ό,τι καλύτερο μετά τη μύξα που κρεμόταν από τα χείλη σου όταν πρώκτοσυνάντησες τον έρωτα στα βάθη (την πλατεία-αν δεν κάνω λάθος έτσι λέγεται γιατί είμαι βλάχος εγώ) της παιδικής σου ηλικίας, όταν μπήκες με βία στο πάνθεον, από την πίσω πόρτα, των βιασμένων ψυχών στο οποίο προεδρεύει ο μέγιστος ΓΚΡΕΓΚ ΒΑΛ (ο σύμβουλος του ΓΑΠ μωρέ). Τρέχα με λαχτάρα να φιλήσεις τα στήθη της Βυζοκρατούσας και να πάρεις έμπνευση για το επόμενο άρθρο γροθιά στο κατεστημένο του ζητιάνου που έχει πιάσει το αριστερό πεζοδρόμιο σε κεντρικό δρόμο (δεν θέλω να πω άλλα).

Με τιμή και δόξα και λόξα και λίγη ατζούγια χωρίς πατάτες και μπέικον γιατί με πειράζει, ο ταπεινός θαυμαστής σου Παργαλάτσος σκέτος και φουρνόξυλος.

η κυρά μας η μαμή είπε...

O Μπράϊαν Μποϊτάνο σε χαιρετά αγαπημένο μου δημιουργημα Παργαλάτσε. Σκέψου τι θα έκανε ο Μπράϊαν στη θέση σου και είσαι σε καλό δρόμο(Φυλής).

Καλό το ψητό.

Μυρωδιάς είπε...

Έχει γερά θεμέλια (χρόνια πολλά στον Θεμέλιο) το οικοδόμημα του κάστανο. Αλλά θα ρωτήξω τον φίλο και αδερφό Χυσομέντορα:
Αν πεις "Σταμάτα Στρατηγέ Στρατή (Λέσβο)" πόσα χρόνια πολλά πρέπει να πεις μετά;

Η απάντηση είναι 3. (Hint: Κοίτα kastano - εορτολόγιο)

Spiros είπε...

Θα σχολίαζα αλλά μάλλον ξέρω(ξέρεις) τι θα πω οπότε δεν έχει κανένα νόημα.
Αρκεί που το σκέφτομαι.

Κατά τα άλλα δεν έχω ιδέα σε τι αναφέρεται το κείμενο που έγραψα(δηλαδή έγραψες) αλλά αυτό που λέω είναι άτοπο γιατί στο κάτω κάτω ξέρω αφού εγώ είμαι εσύ και εσύ ξέρεις. Υπό το φως αυτής της θεώρησης σταματώ το σχόλιο εδώ αφού το να σχολιάζω σε ένα άρθρο μου ως διαφορετικό πρόσωπο ενεργειακά δεν ωφελεί σε τίποτα, άσε που ίσως μας οδηγήσει συλλογικά στην παγωνιά μιας άσπρης αίθουσας(ψυχιατρείου), ως ένα ενιαίο πρόσωπο, αυτό του Μαμή.

Απέδειξα έτσι πως ο Μαμή είμαι τρελός και χρειάζομαι επειγόντως βοήθεια από ειδικούς.
Συνάμα, γαμιέμαι ασύστολα και είμαι βλαμμένος και ηλίθιος γενικότερα.

Επιπροσθέτως, οι υπόλοιπες προσωπικότητες της πολυσχιδούς προσωπικότητας δεν μπορούν παρά να συμφωνήσουν απόλυτα με αυτά που έγραψα παραπάνω έτσι ώστε να διασφαλιστεί η αυτοσυνοχή της ενιαίας οντότητας.

η κυρά μας η μαμή είπε...

Spiros έδωσες (έδωσα) δεκάρα. Και ο Spiros (Μαμής) δεν δίνει (δίνω) ποτέ δεκάρα. Το νου σου (μου).

η κυρά μας η μαμή είπε...

Με απογοητεύσατε (απογοήτευρα) όλοι (εγώ). Ήλπιζα ότι δεν θα δίνατε (δώσω)δεκάρα για το άρθρο. Και εσείς σχολιάζετε και απο πάνω.Σχολιάστε και απο κάτω να δείτε πως είναι.

η κυρά μας η μαμή είπε...

Δε δίνω δεκάρα για το αποητευρα που έγραψα απο πάνω. Μαρέσει να είναι αυτό(ς) από κάτω

Spiros είπε...

Προσπαθώ να σκεφτώ μια στρατηγική έτσι ώστε να μου(σου) την πω αλλά δεν γίνεται γιατί πάω να με αιφνιδιάσω αλλά αφού γνωρίζω την ενέδρα εξ αρχής, τελικά με περιμένω στην γωνία και έτσι αιφνιδιάζομαι από τον μη αιφνιδιασμό μου, και έτσι χάνω μονίμως.
Άρα είναι ψιλοαδύνατο να μου(σου) την πω γαμώ την παναγία.

Spiros είπε...

Αν σχολίαζα δε τα προηγούμενα 12 σχόλια μου, σου και άρα μας, τότε θα έλεγα έλεγες λέγαμε ότι είναι τουλάχιστον χλιαρά για να μην πω πεις πούμε κάτι βαρύτερο.
Άρα πάσχω πάσχεις πάσχουμε και συνεπώς γαμιέμαι γαμιέσαι γαμιόμαστε.

Ξαναδιαβάζοντας δε αυτά που μόλις έγραψα έγραψες γράψαμε συνειδητοποιώ συνειδητοποιείς συνειδητοποιούμε ότι είναι ολίγον τι για το πέος κάτι που δεν με σε σας τιμά καθόλου.

Αυτά είχα να μου σου σας πω και με αυτό τελειώνω, τελειώνεις, τελειώνετε.

Spiros είπε...

Γαμώτο μου σου σας έκανα, έκανες κάναμε λάθος στην αρχή. Εκεί που λέω λες λέμε "Αν σχολίαζα δε..." εννοώ εννοείς εννοούμε "Αν σχολίαζα σχολίαζες σχολιάζαμε..."

Γαμώ γαμείς γαμάμε την Παναγία.

Μυρωδιάς είπε...

Σφάλμα μέγιστο. Απαράδεκτη παράλειψη. Αδιανόητο παράπτωμα.
Δεν ξέρω γιατί αυτή η δραματική εισαγωγή αλλά υποσχέθηκα στο Χυσομέντορα (επειδή πράγματι του πήρα πόδια) να πω καμία μαλακία για τον Μαμή. Δεν θα αναλωθώ σε αβάσιμες κατηγορίες και ανούσιους χαρακτηρισμούς.
Αλλά με ντοκουμέντα ο ΗΚΜΗΜ αρμενίζει τις βαρκούλες, σηκώνει το χιτώνα, φορτώνει τη USB, ρουφάει τη φτίξα, καίει το pixel, χλευάζει το λαρύγγι, γεύεται το καρύδι, μπερδεύει τον κόμπο, αγναντεύει το λιμάνι, σουρώνει την πορτοκαλάδα, απολαμβάνει Ζαχαράτο, κολυμπάει την αντζούγια, εγκαινιάζει την όπισθεν. Είναι πισογλέντης πως να το πω ρε αδερφέ?

Και επειδή πολλές κακές γλώσσες θα πουν ότι όλα τα παραπάνω είναι άδικες και ψευδείς κατηγορίες, σας παραθέτω διάλογο που είχα με τον ΗΚΜΗΜ προ 2ώρου:

- Τι έγινε ρε μαλάκα, πού γαμιέσαι; (Μυρωδιάς)
- Σπίτι. (Η Κυρά Μας Η Μαμή)

Ορίστε λοιπόν κύριοι και κυρίες. Ιδού τα ντοκουμέντα που σας υποσχέθηκα. Γαμιέται σπίτι ο ξεδιάντροπος. Απαράδεκτος. Τιποτένιος.
Αγαπητέ Χυσομέντορα σε σένα ομιλώ τώρα και σου λέγω τα εξής δίχως οι άλλοι να ακούν. Ο ΗΚΜΗΜ πήρε πόδια. You foul because?