Τί προτιμούν τελικά οι άνδρες;

Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

ΧΡΙΣΤΟΠΑΝΑΓΙΑ: ΥΒΡΙΣ Ή ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΡΓΟ?

Αγαπημένοι μου σύντροφοι έστω και με καθυστέρηση, έστω και μετ’ εμποδίων κόπων και βασάνων είναι γεγονός η ανάρτηση ενός άρθρου που έρχεται να αποκαλύψει το πραγματικό νόημα, περιεχόμενο και εν τέλει έργο που επιτελεί η χρήση των εκφράσεων ΄..αμώ το χριστό μου΄΄, ΄΄..αμώ την παναγία μου΄΄ ή και ακόμα προς τέρψιν του φίλτατου παναγία κατά κόσμο μυρωδιά ΄΄..αμώ τον θεό μου΄΄. Παρακάτω έπειτα από επίπονη έρευνα και συστηματική επιστημονική μελέτη παραθέτω τους λόγους με τους οποίους θα συντρίψω τα θρησκόληπτα αντανακλαστικά των χριστιανούληδων και των λοιπών θιγομένων. Και εξηγούμαι: 1)Λειτουργεί η διατύπωση αυτών των εκφράσεων ως μέσο εκτόνωσης έντονου θυμού, αγανάκτησης, γενικότερα αρνητικών συναισθημάτων. Πολλές φορές ξεστομίζοντας αυτές τις λέξεις πλημμυριζόμαστε από συναισθήματα ευφορίας και γαλήνης και ως εκ τούτου λειτουργεί ως ένα αναμφισβήτητο μέσο κατάκτησης ψυχικής ισορροπίας, ηρεμίας. 2)Είναι μια γνήσια λαϊκή ελληνική πατροπαράδοτη έκφραση όπου έχει περάσει από γενιά σε γενιά, μια βάρια πολιτιστική κληρονομιά όπου εμείς δεν έχουμε δικαίωμα να εξαφανίσουμε. Αντιθέτως ως γνήσιοι πατριώτες και έλληνες πρέπει με πείσμα να συνεχίσουμε και να περάσουμε στα παιδιά μας με υψηλό εθνικό φρόνημα και υπερηφάνεια. 3)Επιστημονικά μιλώντας ο χριστός και η παναγία είναι ιστορικά πρόσωπα (θνητοί δηλαδή) ιδιαίτερα ο χριστός είχε θεανθρώπινη φύση. Εμείς φυσικά αναφερόμαστε στις εκφράσεις μας στην ανθρώπινη φύση. Ως εκ τούτου η έκφραση ''...αμω τη παναγία'' και ''..αμω το χριστό'' είναι ανάλογη της έκφρασης γαμώ το Πέτρο, γαμώ τη Νίτσα η γαμώ τη Δήμητρα. Δε καταλαβαίνω αφού δε γίνεται τόσος ντόρος για αυτά γιατί να γίνεται για τα άλλα. 4)Ακόμα και αν δεχτούμε ότι αναφερόμαστε στην θεϊκή φύση των δήθεν υβριζομένων εν τέλει οι εκφράσεις αυτές δεν είναι βλασφημίες αλλά βαθύτερη και ουσιαστική απόδοση τιμής. Ναι ναι αγαπητοί μου φίλοι διότι όταν γουστάρουμε μια γυναίκα πολύ τι λέμε την αγαπώ? Την τιμώ? Την θαυμάζω? Όχι φυσικά. Λέμε την γαμώ!! Με αυτόν το τρόπο εκφράζουμε το πάθος μας, τη λατρεία μας για αυτήν την έντονη σχέση που έχουμε η θέλουμε να έχουμε. όταν λέμε ότι αγαπάμε κάποια η τη σεβόμαστε απλά αδιαφορούμε για αυτήν (κοινώς την έχουμε χεσμένη). Εμείς όμως δεν έχουμε χεσμένη τη παναγία και το χριστό αντιθέτως έχουμε μια σχέση με πάθος μια λατρεία γι αυτούς και με αυτές τις εκφράσεις την διατυπώνουμε και τους τιμούμε. 5)Πόσες φορές η χιλιοειπωμένη και γλυκιά σαν μελωδία αυτή έκφραση δε μας έχει προλάβει από διάπραξη χειροδικίας και βίαιων αντιδράσεων? Πόσες φορές πάνω στα νεύρα μας μια απλή χριστοπαναγία εχει αποσοβήσει ένα καυγά, μια αψιμαχία? Είμαστε άνθρωποι των ειρηνικών τρόπων επίλυσης διαφορών και όχι πράξεων βίας. Με μια απλή χριστοπαναγία όλα λύνονται αδέρφια. 6)Είναι τρόπος διαπαιδαγώγησης (ασφαλής και δοκιμασμένος) των μικρών παιδιών. Ένας τρόπος να τους δείξουμε το σωστό και το λάθος. Όταν ήμασταν μικροί και κάναμε μια χοντρή μαλακία έφτανε μια χριστοπαναγία του πατέρα μας για να καταλάβουμε ότι αυτό που κάναμε ήταν λάθος και δε το επαναλαμβάναμε. Έπειτα από όλα αυτά αδέρφια και συναγωνιστές νομίζω ότι πείθεται και ο τελευταίος άνθρωπος για τη χρησιμότητα , το πραγματικό νόημα και την ουσιαστική σημασία αυτών των εκφράσεων. Παίρνω λοιπόν τη πρωτοβουλία καταπιεζόμενος από τη προσπάθεια φίμωσης μας από διάφορες μεριές για να διαδηλώσω για το δικαίωμα του να μπορώ να χρησιμοποιήσω ελεύθερα αυτές τις εκφράσεις .Για αυτό δημιουργώ επιτροπή αγώνα για τα δικαιώματα μας. Τοποθετώ άμεσα πρόεδρο τον συναγωνιστή και σύντροφο παναγία και γενικό γραμματέα συντονισμού αγώνα την αφεντομουτσουνάρα μου. Σας καλώ με δάκρυα συγκίνησης και ρίγος και υπερηφάνεια να στηρίξετε το δίκαιο αγώνα μας ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΧΡΙΣΤΟΠΑΝΑΓΙΑ ....ΑΜΩ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ τδιάλο!


14 σχόλια:

Μυρωδιάς είπε...

Εμπρός στον αγώνα γαμώ την παναγία μου για την καθιέρωση αυτών των παραδοσιακών εκφράσεων.
Με πρόεδρο τον Παναγία και λάβαρο ένα καυλί (στον κώλο ξέρετε ποιας) ο αγώνας θα δικαιωθεί.

η κυρά μας η μαμή είπε...

Θέλω να συγχαρώ την προσπάθεια του συναδέλφου και να ενθάρυνω και άλλες παρόμοιες προσπάθειες, που σαν σκοπό έχουν να κατακτήσουμε την αλήθεια μέσα από ένα επιστημονικό πρίσμα. Πραγματικά η μελέτη αυτή αποτελεί αποτέλεσμα κοπιαστικής, πολύωρης, ζαβλακωτικής, αν θέλετε, έρευνας και βαθυστόχαστου συλλογισμού. Τέτοια επιστημονικά τεκμήρια αποτελούν ορόσημα για την πολυπληθή επιστημονική κοινότητα της υβρεολογίας... Ευελπιστώ οτι ο συνάδελφος Νίκος Απαλεύτιδης αλλά και οι λοιποί θα επεκταθούμε και σε άλλα παρεμφερούς φύσης γνωστικα αντικέιμενα (ενδεικτικά αναφέρω την σημασία της καταπόσεως οργανικών υγρών και το κοινωνικό έργο του κανπίσματος), συμβάλλοντας έτσι και εμείς με το λιθαράκι μας στη μάχη ενάντια στην αλλοτρίωση και τον κοινωνικό ορυμαγδό...

σοκαρισμένη και καυλωμένη,

Η κυρά μας η μαμή

Μυρωδιάς είπε...

Θα επικροτήσω τις σκέψεις του η κυρά μας η μαμή.
Ενδεικτικά θα προτείνω και εγώ δύο κατευθύνσεις που θα μπορούσαν να αποτελέσουν το νέο τομέα δράσης του blog μας.
1) αγόρταγος ερωτισμός - καταστροφή οργανωμένης παρτούζας.
2) εμπνευσμένος από την έξοδο του Σαββάτου: Η ζωτική σημασία του πεομαλακισμού με φωτογραφίες γνωστών.

Φίλοι και απλοί αναγνώστες, μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι θα κάνουμε υπεράνθρωπες προσπάθειες για να αναδείξουμε όλα τα καυτά ζητήματα.

Παργαλάτσος είπε...

Αδέρφια μου, συνχριστοπαναγίτες αυτό το άρθρο είναι μια γροθιά στο κατεστημένο της χριστιανοκρατούμενης, θρησκόληπτης και μεσαιωνικής Ελλάδος. Εύγε στον Νικόλα μας που είχε τα "άντερα" να θίξει ένα τόσο σοβαρό θέμα.
Φίλε Μυρωδιά, θα πρέπει να σημειώσω πως η 1η σου επισήμανση είναι άκυρη διότι αν ένας άνθρωπος έχει το φυσικό ταλέντο του να γίνεται άμεσα ερωτεύσιμος είναι πολύ δύσκολο να εναντιωθεί στη φύση του. Με όλο το σεβασμό (γαμώ τον θεούλη σου) και με περίσσεια αγάπη.

Μυρωδιάς είπε...

Απαράδεκτη επίθεση προς το πρόσωπό μου. Εξέθεσες τη φιλία μας Παργαλάτσο.
Δεν πρόκειται για φυσικό ταλέντο. Όταν αναπαύεσαι με το χέρι πίσω από το κεφάλι (αυτή την άκρως ερωτική στάση που ομολογουμένως εσύ έχεις εφεύρει), τότε ΕΣΥ προκαλείς καταστάσεις. Καταστρέφεις με μία κίνηση τα όνειρα και σχέδια τεσσάρων ατόμων, που μέχρι εκείνη τη στιγμή είχες το δικαίωμα να αποκαλείς φίλους.
Σε παρακαλώ να ανακαλέσεις και να αποκαταστήσεις ΑΜΕΣΑ το όνομά μου.

Παργαλάτσος είπε...

Αν νιώθεις εξετεθημένος τότε ζητώ ταπεινά γαμώ το Χριστό σου. Ελπίζω με αυτό να ήρθαν τα πράγματα στη θέση τους και να ξεκινάμε και πάλι από κοινή αφετηρία καρδιακέ και αδερφικέ μου φίλε.

Νίκος Απαλευτίδης είπε...

οι φωτογραφιες ειναι καλλιτεχνικες γαμω το χριστο σου μυρωδια και εσυ εχεις τρελαθει στο μιναρισμα με αυτες?προσβολη στη τεχνη ειναι αυτο το πραγμα.μπα γαμω τη παναγια σου

Νίκος Απαλευτίδης είπε...

κατω οι ερωτιαρηδες !!! ζητω οι παρτουζες!!!προδοτη παργαλατσο προδοσες τους συντροφους σου εμενα το παναγια και το μινο . ντροπη σου ερωτιαρη

Μυρωδιάς είπε...

Παρακαλώ κύριε Νίκο Απαλευτίδη στο blog αυτό, όταν αναφέρεστε σε εμένα προσωπικά μη χρησιμοποιείτε το "Παναγίας" αλλά το "Μυρωδιάς". Μπα γαμώ την παναγιά σου, προτιμώ να κρατήσω την ανωνυμία μου.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Όσον αφορά τις καλλιτεχνικές κατά τα άλλα φωτογραφίες, πράγματι μπορεί να υπερέβην τα όρια, αλλά όταν κλείνω τα μάτια μου έρχεται η εικόνα του βυζιού στο μυαλό. Γαμώ το θεό της.

Μυρωδιάς είπε...

Θα πρέπει να ζητήσεις συλλογικά συγγνώμη κύριε Παργαλάτσο. Ή ακόμα καλύτερα να ρίξεις μία κοινή χριστοπαναγία απευθυνόμενη προς: Μίνο, Απαλευτίδη και εμένα.
Θα σου έριχνα μία παναγία τώρα, αλά δεν σε θεωρώ ακόμα φίλο μου.

Νίκος Απαλευτίδης είπε...

ζητω συγνωμη συντροφε μυρωδια. η αποκαλυψη εγινε μετα απο παρακκληση χιλιαδων θαυμαστριων σου .δεχθηκα απειλητικα τηλεφωνηματα , προτασεις για παρτουζες και αλλες σεξουαλικες προκλησεις. μπροσ στο κινδυνο λοιπον να χασουμε τις παρτουζες αυτες προεβην στην αποκαλυψη. εσυ θα καταλαβεις δεν εισαι σαν το κοινο προδοτη παργαλατσο.οσο για τις φωτογραφιες ευτυχως που δε σου εστειλα και τις υπολοιπες γαμω τη παναγια σου!!

Γιώργης Μίναρος είπε...

Οφείλω να ομολογήσω πως εγώ ευθύνομαι για την μη ολοκλήρωση της κατά τα άλλα οργανωμένης αρπακτούζας!
Δεν έπρεπε να προσκαλέσω άτομα εγνωσμένης επικινδυνότητας, ως προς την διαταραχή της ομόνοιας, μιας αδερφικής παρέας που μοιράζεται τα πάντα.

Φίλε μου Πάρ, μη πτoήσε και συνέχισε να είσαι το απαραίτητο έπιπλο για κάθε γυναίκα "DROMEAS".

Ανώνυμος είπε...

Μια απάντηση από άλλο blog

Προς "κύριο" Μίνο

Λέτε στο profil sas οτι ειστε το "τερας της δημοσιογραφίας" και ως απασχόληση δηλώνετε "δικαστής".

Δεν ξέρω τι "τέρας", όπως ο ίδιος αυτοαποκαλείσθε, είστε, σίγουρα όμως δεν είστε "τέρας ευγένειας"...ούτε και δημοσιογραφίας.

Απασχολείσθε λέτε ως δικαστής. Δηλώνετε και δημοσιογράφος. Εντούτοις είστε εντελώς ανενημέρωτος. Παπαγαλίζετε ότι ακούτε να αναπαράγεται αφού ούτως η άλλως ιδίαν αντίληψη περί των Εκκλησιαστικώς ισχυόντων δεν έχετε .

Ως δικαστής, όπως λέτε ότι είστε, Εσείς "κύριε" δικάζετε δίχως να μελετήσετε όλα τα δεδομένα μιας δίκης? Δίχως να ακούσετε τις δύο πλευρές και δίχως διάθεση να βρείτε την αλήθεια που συνήθως είναι στη "μέση"?? Μονομερώς?
Τι συμβαίνει αν κληθείτε να δικάσετε κάποιον ιερωμένο? Το γεγονός και μόνο ότι φορά το ράσο και εκπροσωπεί Εκκλησιαστική Αρχή σας περνά αυτομάτως εκτός από φύσει και θέσει υπέρ της καταδίκης?

Από τον τρόπο που μιλάτε προβαίνετε σε διαχωρισμό

του Σεβασμιωτάτου και όσων παραθέτουν αδιαμφισβήτητα και με ντοκουμέντα τεκμηριώνουν τις αρχές της Εκκλησίας βάσει της Αγίας Γραφής και των Ιερών κανόνων, όπως κάνει ο οικοδεσπότητς του μπλογκ, από τον Αρχιεπίσκοπο.

Αυτό δείχνει ότι δεν έχετε κατανοήσει ή ότι για κάποιον λόγο δεν θέλετε να κατανοήσετε, αλλά ούτε και ως δημοσιογράφος έχετε διασταυρώσει και ανατρέξει σε πηγές, για να διαπιστώσετε,

ότι όταν ο Αρχιεπίσκοπος έλεγε "στην Εκκλησία δεν χωρούν εκπτώσεις και παρεκκλίσεις, αφού βαδίζει με γνώμονα το ιερό ευαγγέλιο, τους ιερούς κανόνες και την αποστολική παράδοση" ουδόλως αρνείτο όλα όσα αναφέρει ο Σεβασμιώτατος Αμβρόσιος στο post του. Σας προτρέπω να το ξαναδιαβάσετε.

Διότι σε απόλυτη συμφωνία και οι δύο όσο και αν σας ξενίζει, ταυτίζονται εκκλησιαστικά στο ποιά είναι τα παραδεδομένα και ισχύοντα επί 2000 έτη στην Εκκλησία διότι και οι δύο τα γνωρίζουν και δηλώνουν σε αυτά πίστη ως εκκλησιαστικοί λειτουργοί.

Μην παρουσιάζετε λοιπόν τον ΑΡχιεπίσκοπο ως "προδότη" των όσων ασπάστηκε από μικρό παιδί, όταν εισήλθε στον κλήρο και των όσων επί χρόνια ο ίδιος διατράνωνε και κήρυττε περί της "αναγκαιότητας του εκκλησιαστικού ήθους" και κυρίως της "πιστής τήρησης των ιερών κανόνων"και της "μη απόκλισης της Εκκλησίας από το λόγο του Ευαγγελίου"

Αυτά παραθέτει και ο Σεβασμιώτατος στο post παραθέτοντας υπό τύπον δημοσιογράφου και τις "πηγές", την ύπαρξη και ισχύ των οποίων δεν γίνεται να αρνηθούν όλοι όσοι ενσυνειδήτως φορούν στην Ορθοδοξία το ράσο, διότι αλλιώς απλώς "αυτοαναιρούνται"!

Ο κοινωνία μας θα έχετε διαπιστώσει και εσείς ότι δεν έχει ανάγκη από "τεχνητούς διαχωρισμούς" και περαιτέρω "πόλωση" και "διχασμό". Διαστάσεις τις οποίες τείνει να εκλάβει το θέμα αυτό, εξαιτίας της άγνοιας του τί ισχύει στην εκκλησία και της διαφοροποίησης του νοήματος της "πορνείας" στο πέρασμα των αιώνων απο την εποχή που οι Απόστολοι κήρυτταν τον Λόγο του Θεού και όριζαν τις έννοιες αυτές.

Σήμερα η κοινωνία έχει ανάγκη από στέρεες βάσεις αναφοράς πάνω στις οποίες πατούν ΟΣΟΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ να ακολουθήσουν τις επιταγές του Χριστού και του Ευαγγελίου αφού κανείς δεν μπορεί να υποχρεωσει κανέναν να μην κάνει χρήση του αυτεξούσιού του ούτε και της ελευθερίας του να επιλέξει τι του ταιριάζει ή όχι... Αν η Εκκλησία σε κάθε εποχή άλλαζε τη διδασκαλία της ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες των ανθρώπων, σήμερα πολύ απλά δεν θα υπήρχε...

Μην παρουσιάζετε τον ΑΡχιεπίσκοπο λοιπόν "ανακόλουθο" με τα όσα πρεσβεύει και πρεσβεύουν και οι υπόλοιποι Αρχιερείς που τον ανέδειξαν, και ο ίδιος διατρανώνει, και μην επιχειρείτε προτού ενημερωθείτε επαρκώς, να κατακρίνετε όσους τεκμηριώνουν -όπως ο Σεβασμιώτατος -αυτά τα οποία η Εκκλησία στο διάβα των αιώνων τους ενεπιστεύθη και έχουν χρέος να υπερασπίζουν αφού αποτελούν την πίστη στις συγκεκριμένες Αρχές και Αξίες του Χριστιανισμού, ασχέτως νομοθετικών ρυθμίσεων της κάθε πολιτικής αρχής και εποχής.

Το όλο ζήτημα προέκυψε σήμερα επειδή ακριβώς το νόημα των λέξεων από τότε που προτοδιατυπώθηκαν και πρωτοορίστηκαν ως σήμερα έχει αλλοιωθεί. Η ουσία όμως για την Εκκλησία παραμένει αναλοίωτη. Για την Εκκλησία κάθε σεξουαλική επαφή ανδρός και γυναικός δίχως γάμο, αποτελεί "πορνεία". Με αυτόν τον όρο έχει καταγραφεί αιώνες τώρα το νόημα αυτό για την Εκκλησία. Απλώς σήμερα ο όρος αυτός έχει αλλάξει αποδίδοντας "νομικά" την παρανομία της σεξουαλικής έκδοσης επί χρήμασι...

Και επιτρέψτε μου και κάτι τελευταίο

Το γεγονός ότι ο οικοδεσπότης του blog (στον οποίον όλοι οφείλουμε σεβασμό είτε συμφωνούμε είτε διαφωνούμε μαζί του αφού τουλάχιστον μας φιλοξενεί)

φέρει τον τίτλο "Σεβασμιώτατος" τον οποίον ειρήσθω εν παρόδω, ο εν λόγω όπως και οι περισσότεροι κληρικοί τον δικαιώνουν δια του συνόλου της ζωής τους και τον εμπνέουν αποδεικνύντας πρωτίστως συνέπεια έργων και λόγων, αναφορικά με τις Χριστιανικές Αρχές, φυσικά και δεν αναιρεί την ιδιότητά του ως "κυρίου".

Συνεπώς η προσφώνησή σας προς τον Σεβασμιώτατο με το "κύριε" παρά το γεγονός ότι επιδιώκετε (αλήθεια πως συνάδει με το κύρος της κοινωνικής θέσεως σας αυτό? για να μην αναφέρω βάσει της δημοσιογραφικής δεοντολογίας) να αποδοθεί ειρωνικώς, εντούτοις υπήρξε άθελά σας, ιδιαίτερα εύστοχος.

Διότι αγαπητέ μου ένας Σεβασμιώτατος δεν παύει να είναι κύριος,
ενώ αντιθέτως ένας οποιοσδήποτε τυπικά αποκαλούμενος "κύριος" δύναται να μην εμπνέει κάν τον σεβασμό, πόσο μάλλον να του αποδίδεται αυτός στον υπερθετικό βαθμό.

Ούτε σεβασμιώτατος, ουτε καν σεβαστός δηλαδή. Πόσο μάλλον όταν ένας όποιοσδήποτε "κύριος" στερείται των στοιχειωδών τρόπων ευγένειας και συμπεριφοράς οι οποίοι υπαγορεύουν το κάθε μέλος της κοινωνίας που κατέχει μια ιδιαίτερη δημόσια θέση σε οποιοδήποτε τομέα, να αποκαλείται με τον εκ της θεσμικής κατοχυρώσεως της θέσεώς του, τίτλο....

Το ότι εσείς δηλώνετε ότι δεν σέβεστε αυτά, δεν μειώνει αυτόν που δεν σέβεστε, αλλά εσάς. Και δεν δίνει το δικαίωμα να προσβάλλετε όσους και όσα έχουν μάθει να σέβονται οι άλλοι ακόμη και αυτά και αυτούς με τους οποίους διαφωνούν, μη εκφεύγοντας όμως από το μέτρο της κοσμιότητας.

Η εκκλησία δεν είναι τσιφλίκι κανενός "κύριε". Είναι ένας τόπος συνύπαρξης ανθρώπων κάθε βαθμίδας, κάθε επιπέδου μορφώσεως, ανθρώπων αμαρτωλών μεν (αφού όλοι είμαστε) , που όμως κανείς δεν τους αμνηστεύει για ότι παράνομο με βάση το Νόμο του Θεού πρωτίστως, αν δεν μετανοήσουν.... αλλά αντιθέτως όλοι μαζί βοηθώντας ο ένας τον άλλον προσπαθούν να γίνουν καλύτεροι "άνθρωποι" ασπαζόμενοι τις επιταγές του ίδιου Θεού μετανοώντας για όλα όσα άφησαν να τους κάνουν χειρότερους από ότι αξίζουν ως πλάσματα του Θεού να είναι.

Σε αυτήν ανήκουν όλοι όσοι οικειοθελώς επιθυμούν να αποβάλλουν ό,τι δηλητηριάζει την ψυχή τους πλήττοντας το ΗΘΟΣ τους (το οποίο φαίνεται να σνομπάρετε) με αποτέλεσμα να συμπεριφέρονται άσχημα στους συνανθρώπους τους. Σε αυτήν μπορούν να ανἠκουν μόνο όσοι ταυτόχρονα αναζητούν τόσο διεξόδους στους μεταφυσικούς προβληματισμούς τους αλλά την ώθηση προς "τα άνω" στην κατάκτηση περισσότερης πνευματικότητας, προκειμένου να "εξυψωθούν πνευματικά" ύστερα από προσωπική άσκηση και με διάθεση αγαστής επικοινωνίας τόσο με την ψυχή τους όσο και με τους γύρω τους για να φτάσουν στην "θέωση".

Κι όχι οι αμαρτωλοί που επιδιώκουν να επιβάλλουν τους δικούς τους κανόνες σε αυτούς που θέλουν να αγωνίζονται γι αυτά, προσπαθώντας να αλλάξουν όχι τους ευατούς τους επί τα βελτίω αλλά έναν ολόκληρο θεσμό προς τα χείρω..

Ανώνυμος είπε...

www.arelis.gr
εριεχει το ερωτονομικον
το πιο exual book ever